Co jest w mojej torebce? + MOJA KOLEKCJA

17:24 Unknown 15 Comments

Cześć kochane!

Jedna z Was zaproponowała, abym stworzyła post typu - co można znaleźć w mojej torebce. Pomysł wydaje mi się fajny tym bardziej, że cały czas (jak już zauważyłyście) chodzę z miniaturowymi torebkami. Szczerze powiem, że duże torby średnio mi odpowiadają. Noszę je tylko wtedy, gdy muszę zabrać naprawdę masę rzeczy i wiem, że nie zmieszczę ich w nic innego. Typowe shoppery królują u mnie głównie jesienią i zimą.


ALDO

Miłość do małych torebek zrodziła się u mnie już kilka lat temu. Mama zawsze śmiała się ze mnie, mówiąc - '' Ty jak zwykle ze swoją WIELKĄ torbą ala podróżniczą ''. Nie mogła zrozumieć jak kobieta i wtedy jeszcze nastolatka, może chodzić z takimi torebeczkami. :)



Pewnie zapytacie - to co Ty tam nosisz, co tam zmieścisz? No właśnie. :) Tylko i wyłącznie potrzebne mi rzeczy. Nie noszę kosmetyczek, lusterka, perfum (chociaż teraz mieszczę miniaturowe perfumy) i wielu innych typowych, damskich pierdółek. Po większą torebkę sięgam wtedy, gdy mam dużo zajęć, co wiąże się z zeszytami, kserówkami, jakimś drugim śniadaniem.



Jeśli chodzi o to, co można znaleźć w mojej torbie..

*power bank
*mini perfumy
*ulubiona szminka
*telefon
*portfel (kupiony specjalnie MAŁY, aby mieścić... :) )
*klucze do mieszkania
*słuchawki
*i czasami, naprawdę czasami tangle teeze



STRADIVARIUS



Dajcie znać co Wy nosicie w swoich torebkach - małych lub dużych. Czy lubicie takie miniaturki? I czy wyobrażacie sobie nosić tak mało rzeczy? :)

Jeśli macie jakieś ciekawe propozycje co do kolejnego postu to piszcie śmiało. Chętnie odpowiem, opiszę coś co Was interesuje i ciekawi. 

Ściskam!



15 komentarzy:

  1. przyznam szczerze, że ja bardzo lubię duże torby, bo w tych małych nigdy się nie mieszczę :D
    mimo wszystko bardzo podobają mi się także te mniejsze i kiedy tylko mogę to z nich korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja mam odwrotnie. Mała torebka to mój ideał. Mimo, że czasami chciałabym spakować ciut więcej, haha :)

      Usuń
  2. Skąd portfelik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży to prezent, więc nie wiem skąd a miniaturka z Sinsaya za jakieś 5zł na %. :)

      Usuń
  3. Przeważają u mnie raczej małe torebki ale duże też lubię ;) Czasami jest najpraktyczniejsza, np tak jak pisałaś na uczelnie ;) Małe wyglądaja dużo ładniej i zgrabniej!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabys jeszcze raz napisac numer matowej pomadki? Swietnie wyglada na Twoich ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie lubię małe i duże torby, zależy od okazji. W dużej mam wszystko - dosłownie wszystko, a niestety w małej muszę się ograniczać do portfela, telefonu, perfum i pomadki :)

    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam,że masz przepiękne torebki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsza torebka z tous ! Niesamowity kolor, również w torebce noszę TT, jest ze mną zawsze i wszędzie.
    Pozdrawiam ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejsza i najmniejsza! Haha. :)
      A TT rzecz niezbędna..

      Usuń
  8. Świetne torebki ♥♥♥ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej zawsze muszą być chusteczki higieniczne 😊 bez nich się nie ruszam 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne torebki :) Przyznam, że zachęciłaś mnie do kupna tej z selfieroomu

    OdpowiedzUsuń