Moja kolekcja zegarków + rabat na zegarki Daniela Wellingtona!

12:57 Unknown 8 Comments

Cześć kochani!

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku!
Wracam po krótkiej chwili. Tym razem bez żadnej stylizacji, ponieważ jak sami wiecie pogoda ostatnio to istny koszmar. Liczyłam na to, że wiosna zagości u nas na dobre i będę mogła stworzyć wiele ciekawych postów, ale..  Muszę wstrzymać się jeszcze trochę i poczekać na dawkę słońca i pozytywnej energii!

Dzisiaj od 6.30 jestem na nogach i powiem Wam szczerze, że tak wczesne pobudki nie są dla mnie. Kiedyś (jeszcze w liceum/1 rok studiów) wstawałam bardzo wcześnie, planowała cały dzień, piłam kawę i delektowałam się spokojem i porankiem. A teraz? Teraz siłą nie idzie wciągnąć mnie z łóżka. Chociaż wiadomo - jak muszę to wstanę.
Ale mniejsza o to! Po porannych zajęciach mogłam zrobić mały napad na Rossmann! Bo jak już wszyscy wiecie trwa promocja -49%. :) Na ''oczy'' czekałam najbardziej, ponieważ dwa tusze baaaardzo chciałam wypróbować. No i faktycznie, udało mi się je znaleźć mimo TŁUMU kobiet. :) Pochwalcie się czy Wy coś dorwałyście!



Dzisiaj przychodzę do Was z małą kolekcją moich zegarków i oczywiście tak jak ostatnio mam dla Was kod rabatowy na zegarki DW. Na hasło ''x_madeleine'' dostaniecie 15% zniżki. Promocja trwa do 15 maja! Wiem, że ostatnio sporo z Was skorzystało z kodu, a więc proszę! Zerknijcie, tym bardziej, że teraz DW wypuścił nową, wiosenną kolekcję. Z mniejszymi tarczami i z nowymi
paskami. :)


To jest właśnie zegarek z nowej kolekcji.


1. Zegarek Daniel Wellington - na pewno już baaardzo dobrze go znacie. Jeśli zastanawiacie się czy warto go kupić to TAK! Jest bardzo kobiecy, delikatny, mały i do tego możecie dowolnie zmieniać paski. Co jest wielkim plusem, szczególnie dla dziewczyn, które szybko się nudzą.. :)
2. Zegarek Pierre Ricaud - również delikatny i bardzo, bardzo dziewczęcy. Lubię połączenie złota i bieli, pięknie to wygląda.
3. Zegarek Paul Hewitt - a to mój prezent świąteczny. Kolor rose gold wygląda po prost przepięknie! Jestem zakochana w tym zegarku, noszę go praktycznie codziennie. Jest dość drogi, ale jeśli ktoś patrzy na jakość a przy tym dobry wygląd to jak najbardziej polecam!







8 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się zegarki z DW, lecz mimo promocji i tak trochę kosztują. Może za jakiś czas będę mogła sobie pozwolić na taki wydatek :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cię, twoje wpisy, twój luźny styl pisania, bez spiny i sztywntych tekstów żeby się ludziom przypodować :) super kolekcja, pozdrawiam! pisz częęęęęściej !!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe widac ze jestes fanka zegarkow
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek Daniel Wellington bardo bym chciała kiedyś mieć w swojej kolekcji :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nasuta uwazaj na jarunia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupi człowieku, powiem ci jedno raz i ostatni - mam głęboko gdzieś co piszesz w komentarzach i proponuję, żebyś założyła jeszcze 1000 kont na IG i pisała mi anonimowe głupoty.. :) czasami naprawdę fajnie pośmiać się z tych smutnych cebulaków, którzy ukryci za ekranem mogą tylko i wyłącznie wylewać swój jad i ubolewać nad swoim smutnym i nędznym życiem.

      Mam nadzieję, że już za chwilę znajdziemy cię po IP i twoja przygoda z hejtem na moich stronach raz na zawsze się skończy... :) POWODZENIA!

      Usuń