OOTD & TOUS & BIAŁA MARYNARKA

16:12 Unknown 12 Comments

Cześć kochane! :)

Wracam do Was z nowym postem - tym razem strój dnia. Wiosna nas trochę oszukuje, znika na kilka dni i znowu wraca z pięknym słońcem. Korzystając dzisiaj z wolnego dnia wybraliśmy się na spacer i zrobiliśmy kilka zdjęć na bloga.
Szykuję dla Was jeszcze kilka fajnych postów, już nie mogę się doczekać!

Dzisiaj zrobiłam małe internetowe zakupy. Zamówiłam między innymi pastę Blanx, którą polecałyście mi wczoraj oraz 3 nowe lakiery z Semilaca. Będą idealne na wiosnę i lato! (130, 022 i 008) A w przyszły czwartek wybieram się do fryzjera, aby odświeżyć moje sombre, bo widzę jak z dnia na dzień kolor mi ucieka i podciąć trochę włosy, bo już tracę nad nimi kontrolę. Dziewczyny z dłuuuugimi włosami - na pewno wiecie o czym mówię. :)

Jakie macie plany na weekend? U mnie zapowiada się baaardzo pracowicie. Całą sobotę i niedzielę spędzę w pracy, ale tak to jest, gdy jest się ''świeżakiem''. :)

Nie przedłużając - wróćmy do stroju dnia.


buty - DeeZee
torebka - TOUS
spodnie - dress_shop.pl
marynarka - farfashionbutik
bluzka - mamai_boutique
bransoletka - byilo.pl
okulary - H&M







Ściskam!

12 komentarzy:

  1. Gdzie pracujesz ?:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty i śliczny kolor torebki! 😮👌🏼💕
    www.makeadouple.squarespace.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i jakie słońce u Was ;) mmm super;*
    Czekam na recenzje pasty oraz zdjęcia pazurków z nowymi lakierami :** ja też ściskam :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te buty! Ale nie widzę ich już na sklepie deezee :( Dawno je kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny zestaw :) Najlepsze spodnie :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ♥♥♥ zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty przepiękne! zakochałam się w nich! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miejską, a Ty pięknie wyglądasz :).

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są cudowne :D Dawno temu miałam podobne,potem moda się zmieniła i oddałam siostrze,ale teraz żałuję :D
    Jeśli masz ochotę poczytać o kosmetykach to zapraszam do mnie,dopiero zaczynam i chciałabym się troche rozkręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sincerelyjules.com jesteś trochę podobna do tej blogerki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :)


    http://veronicallmee.blogspot.com/2016/04/10-makijazowych-trikow.html

    OdpowiedzUsuń