OOTD & BEJSBOLÓWKA & REEBOK CLASSIC

15:03 Unknown 12 Comments

Cześć kochani!
Jak już wiecie - jestem właśnie na Mazurach u moich rodziców. Korzystając z wolnego dnia, wybrałyśmy się siostrą i naszą miniaturką na promenadę.
Pogoda dopisała, więc zrobiłyśmy kilka fotek i zaliczyłyśmy długi spacer. Dziś chciałabym Wam pokazać moją bluzę bejsbolówkę, którą na pewno będę męczyć i męczyć na wiosnę. :)

Przygotowania na Święta ruszyły u nas pełną parą, chociaż szczerze Wam powiem, że Wielkanoc nie należy do moich ulubionych świąt. Dom lśni, zakupy zrobione, a więc zostało tylko czekać na niedzielne, rodzinne śniadanie. :)

Chciałabym jeszcze wspomnieć o Daily Vlogu. Nagrywałam go cały dzień i jak na złość, przez 3 godziny nie mogłam go zrenderować. Niestety musiałam uciekać na pociąg, a więc wszystkie pliki zostały w Olsztynie. Jak już nagram filmik, to ZAWSZE musi być coś nie tak. Męczyłam się 3 godziny i nic, nic się nie ruszyło. A więc muszę Was przeprosić i obiecuję, że po powrocie jeszcze raz do tego usiądziemy i postaramy się rzucić film jak NAJSZYBCIEJ. :)

Przejdźmy do zdjęć. Od razu przedstawię Wam moją miniaturkę - Roksi. Chociaż doskonale znacie tego łobuza ze snapów. :)


 Buty - ADRENALINE.PL
 BLUZA - BY DESIGNE STORE





TOREBKA - FEERIA

12 komentarzy:

  1. Piękny piesek i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupowalas pieskowki ubranko??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, chyba z Biedronki jak była jakaś akcja z ciuszkami dla psów. :)

      Usuń
  3. Świetny post ♥ a przy okazji zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesteś!
    śliczne zdjęcia! :)
    zapraszam
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jesteś :) Buty są mega :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,mam pytanie co do rozmiarowki tych butów. Zastanawiam się jaki wybrać rozmiar, najczęściej noszę 38.5, taki mam rozmiar np w air maxach ale e conversach już 37.5 i mam dylepat czy zamówić 38 czy 37.5. Jaki ty masz rozmiar i jaki najczęściej nosisz? Jak myślisz jaka jest w nich rozmiarowka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skoro masz dylemat to chyba najprościej byłoby zmierzyć długości wkładek, nie uważasz? ;)

      Usuń
  8. Ciekawe buty, mam w planach podobne białe.
    Kiedyś jeździłam rowerem po promenadzie, bardzo piękne miejsce. Sama pochodzę z Mazur teraz żyję na Warmi i nie wyobrażam sobie innego miejsca do życia:D. Pozdrawiam Cię serdecznie ;) :*

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń