Party time!

21:52 Unknown 20 Comments

Cześć!

To był cudowny weekend. Mazury, grono przyjaciół, rodzina i impreza - a dokładnie 40-ste urodziny, które zawstydziłyby nie jedno wesele.. :)  Z ukochanym przetańczyłam całą noc, do tego najedliśmy się za wszystkie czasy. Zdrowie solenizanta i przy okazji moja ''zaliczona'' obrona, były aż nadto.



Do tego krótka wizyta u przyjaciół w Mikołajkach i weekend mogę zaliczyć naprawdę do bardzo udanych. Ale niestety, wszystko co DOBRE szybko się kończy, za szybko..
Już jutro powrót do szarej rzeczywistości, do pracy.

Chciałabym pokazać Wam jeszcze cały mój ''outfit''. :)
Sukienka najprostsza jaką udało mi się znaleźć, w cudnym kolorze, który pięknie podkreślał opaleniznę. Zobaczcie sami.












PS. A budka fotograficzna powinna być na każdej większej imprezie! Super pomysł i świetna pamiątka dla organizatora. :)

Prezent - własnoręcznie przygotowany kosz, z ulubionymi regionalnymi piwami i toną słodkości.





Sukienka - Sinsay
Buty - DeeZee
Torebka - Zara
Naszyjnik - H&M



A na koniec...  Mikołajki.  <3

20 komentarzy:

  1. Na zdjęciu gdzie stoisz tyłem widać jakie masz potężne łydki, przy swojej mikrej osóbce, nie rób więcej takich zdjęć bo wychodzą na Twoją niekorzyść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś złego, że mam wysportowane i umięśnione łydki? Mi nie przeszkadzają, ale dzięki za opinię. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Taki odważny/odważna żeby kogoś krytykować a ukrywa się pod anonimem..

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem wyglądasz cudownie, i masz bardzo dobrą figurę ;) najważniejsze,że dobrze się bawiłaś!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ogromne łydki... przepiękne wszystkie zdjęcia są, pozdrawiam Madziu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim nie dogodzisz. :) Jedni piszą, że jestem za chuda i nieapetyczna a drudzy, że mam olbrzymie łydki. Cóż. Buziaki! :)

      Usuń
    2. zenada , lyski normalne kobiece nie jak u 12 latki patyki , wychudzone oblesne! az jakby mialy sie zlamac haha! zenada , pokaz swoje piekna zgrabna ;P :D . nie przejmuj sie idiotami zafascynowanymi patykami z silikonami xxs :) takie skrzywienie u niektorych co zrobisz :)

      Usuń
  5. Wszystko zgrabnie i proporcjonalnie :) Trzeba jeszcze dodać to, że jesteś w obcasach, a nie płaskich butach co też podkreśla łydki. Powodzenia w prowadzeniu bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Madziu :) Pod wcześniejszym postem przeczytałam, że pracujesz w gastronomii. Mogę wiedzieć gdzie? Tez jestem w trakcie studiów i szukam czegoś dorywczego :)
    Prosiłabym o odp., bo gdy kiedyś pytałam na IG to nie uzyskałam odp. :)
    Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. :)
      Nie chcę za bardzo zdradzać gdzie pracuję, musisz mi wybaczyć. :)
      Jeśli szukasz czegoś dorywczego już teraz, to polecam Ci gastronomię, bo zbliża się sezon, więc na brak pracy nie będziesz narzekać. A zarobki też są dobre. :)
      A jeśli chcesz szukać czegoś innego, rozejrzyj się na olx.pl, tam jest mnóstwo ogłoszeń. :)

      Usuń
  7. Ok, ok :) Tylko powiedz mi jak możesz czy często chodzisz do pracy, ile tak mniej więcej godzin miesięcznie, bo rozumiem , że to umowa-zlecenie tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się. W ciągu roku akademickiego jest różnie, ale przeważnie 100 godzin, czasami może więcej wyrabiam, jeśli są jakieś lżejsze miesiące. W sezonie na pewno liczba godzin będzie podwójna. :)

      Usuń
  8. O to jestem w szoku, obserwując Twój IG jak jesteś zorganizowana i na wszystko masz czas :) Ja właśnie jutro mam rozmowę do sklepu w galerii także może coś się uda :) Czyli w wakacje też zostajesz w Olsztynie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam wszystko pod kontrolą, haha. :P Nic trudnego, niektórzy mają więcej obowiązków i dają radę. :)
      Tak, odkąd studiuję to każde wakacje tu spędzam i pracuję.

      Usuń
  9. Aha :) Super, dzięki wielkie za odpowiedź i wytrwałość w pracy i przy prowadzeniu blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, a mnie ciekawi dlaczego na zadnym jak sie usmiechasz to nie pokazujesz zębów? Jakas wada do ukrycia?

    OdpowiedzUsuń
  11. o której godz jesz ostatni w ciągu dnia posiłek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie. Zależy czy jestem w pracy, czy jem na mieście czy po prostu spędzam wieczór w domu. Jeśli jestem w domu to staram się ok. 19. :)

      Usuń
  12. ślicznie wyglądałaś : ) lepsze duże łydki, wysportowane nóżki niż parówkowate nogi : >
    powodzenia w prowadzeniu bloga : *

    OdpowiedzUsuń