Przygoda zwana 'blogiem'.

22:34 Unknown 3 Comments

Cześć!




Jak na prawdziwą ''dziennikarkę'' przystało - wypadałoby coś o sobie napisać. Od około 1,5 roku prowadzę konto na Instagramie, który pochłonął mnie na dobre. A więc za namową - postanowiłam założyć i pisać bloga. Znajdziecie tu z pewnością mnóstwo recenzji dotyczących olsztyńskich knajp i restauracji, lifestylowe wpisy z mojej codzienności i kilka dobrych przepisów na ciekawe dania.

Teraz wystarczy trzymać kciuki, żebyście równie chętnie odwiedzali tą stronę jak mojego IG.
:)




Instagram


Zachęcam do śledzenia mojego profilu.





3 komentarze:

  1. Świetnie się zapowiada Twój blog :) Wydajesz się energiczną i uśmiechniętą osobą. Życzę powodzenia i wytrwałości!

    Zapraszam przy okazji również na mój blog, dopiero zaczęłam :) http://victoriaoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę własnym oczom :) Cieszę się, że pomysł bloga dojrzał i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń