Różowy kombinezon

18:13 Unknown 32 Comments

Cześć kochani!
W końcu mamy WAKACJE. Oficjalnie. :) Korzystacie z pogody, planujecie jakiś wyjazd? Przede mną pracowite miesiące, dopiero pod koniec wakacji planujemy z ukochanym wylot pod palmy, w jakieś ciepłe miejsce. Nie mogę się doczekać!

Co więcej u mnie? Oprócz pracowitych wakacji mam zamiar również zapisać się na prawko. Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko ogarnąć w przyszłym tygodniu. Nie wiem czy się do tego nadaję w 100%, ale chyba w końcu dojrzałam do tej decyzji. I tak, chcę jeździć samochodem. :) Dajcie znać czy macie prawko, jakie macie wspomnienia i czy BARDZO przeżywaliście te wszystkie egzaminy i naukę.. #szukamwsparcia

Oprócz tego pół dnia szukaliśmy dzisiaj prezentu, ponieważ wyjeżdżamy jutro na Mazury. W między czasie udało nam się zrobić dosłownie kilka fotek. Pamiętam, że bardzo podobał Wam się mój różowy kombinezon - ja też go uwielbiam! Cieniutki, mega wygodny i do tego piękny kolor.

Ps. Zanudzę Was tą szarą torebką, wybaczcie, ale to naprawdę MOJA ULUBIONA TORBA. :)

kombinezon - http://www.signific.pl/
buty - http://www.renee.pl/
torebka - http://www.selfieroom.pl/
okulary - http://paczepacze.pl/
zegarek - https://www.danielwellington.com/pl/women/
bransoletki - http://www.maybeme.pl/










32 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz. Mogę o coś spytać? Planuję studiować na wydziale humanistycznym tam gdzie Ty, ale nie wiem za bardzo czy poradzę sobie w Olsztynie. Jestem ze wsi i trochę się boję, wiem że to brzmi głupio ale mam cykora. Nie wiem gdzie wynająć mieszkanie, w ogóle nie mam znajomych i nie mam z kim wynająć to gdzie ich szukać i gdzie najlepiej wynająć? Nie znam Olsztyna w ogóle, chciałabym mieć niedaleko na uczelnię żebym mogła spokojnie chodzić pieszo. Ale też zeby spokojnie zrobić sobie zakupy żywnościowe. Możesz mi coś poradzić? Na jakim osiedlu mniej więcej mieszkasz (cenisz pewnie prywatność, rozumiem). Chodzisz na uczelnię pieszo/dojeżdżasz? Moglabys mi wszystko opisać, co i jak, jestem w tym zielona, bardzo proszę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, dzięki. :)
      Zacznijmy może od mieszkania.. Są wakacje, mnóstwo ogłoszeń i ofert. Zapisz się na grupach na FB (wynajme, sprzedam itp.) i śledź OLX. Na pewno znajdziesz pokój i mieszkanie. Im szybciej tym lepiej, bo pod koniec wakacji naprawdę ciężko znaleźć coś przyzwoitego. Jeśli chcesz chodzić pieszo i mieć blisko to na pewno : Brzeziny, Podgrodzie, Mleczne, Kortowo, no i Centrum w sumie.
      Ja dojeżdżam na uczelnie albo autem albo MPK (bilet miesięczny ok. 44 zł ).
      Jeśli chodzi o znajomych to nie masz czym się martwić - poznasz ich na studiach, na stancji. Spokojnie. :)

      Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję ze mi odpisałaś!:) Wybieram się na Logopedię, ale również mam obawy, bo jestem troszkę noga z biologii i nie wiem czy sobie poradzę, bo podobno jakieś zalążki biologii tam się pojawiają. Chociaż dla mnie byłoby nonsensem uczyć się biologii na humanie... Nie mam zbyt wielu znajomych,chłopaka, przyjaciół też nie mam, mam nadzieję że poznam tam kogoś z kim się bede dogadywać i będzie to przyjaźń na lata. Mam parę obaw ogólnie w stosunku do uczelni. A też waham się pomiędzy logopedią a dziennikarstwem (z opinii słyszałam że da się tam spokojnie zdawać i to kusi). Bezpośrednio w Kortowie są jakieś bloki, w którym studenci wynajmują mieszkania? Bo myślałam że są tam tylko akademiki.

      Usuń
    3. Dziennikarstwa nie polecam, chyba że chcesz obijać się przez 5 lat.. :) Chociaż nie chcę gadać, bo teraz trochę rozwinęli ten kierunek na humanie i są jakieś nowe specjalizacje. Więc może będzie lepiej. Wpis o dziennikarstwie jest na moim blogu, jeśli byłabyś zainteresowana. :)

      Tak, są bloki na Kortowie i można tam normalnie mieszkać.

      Usuń
    4. Posta oczywiście czytałam, jak wszystkie inne bo Cię uwielbiam i zaglądam tu często :) Właśnie dużo osób pisze po tych spotted itd że "na dziennikarstwie to by sobie nawet małpa poradziła" albo "po tym czeka Cię jedynie świetlana przyszłość w fabryce żarówek Osram" lub "praca w czasie studiów? a z czym tu godzić, kilka godzin zajęć w tygoniu" nic tam przez te lata produktywnego nie robiliście, kierunek jest prosty? A kolokwia i sesje są trudne? I czy rzeczywiście te studia to kwestia kilku godzin w tygodniu, że w ogóle nie ma problemu pogodzenia z pracą? Chodziłaś na wykłady, są ciekawe, zajmują wiele czasu? Jak to było u Ciebie jeśli mogę bezkarnie spytać?

      Usuń
    5. Przez przesady, kilka ciekawych i produktywnych rzeczy i przedmiotów było. ;)
      Ale 80% jest zbędna i totalnie nudna. Kolokwia są łatwe, a sesja różnie. Raz banalna, raz nie. Ale zdawalność jest spora. Wszystko zależy od planu, a nie od tego kto co napisze na spotted. Ja na magisterce nie mogłam pogodzić pracy ze studiami, bo miałam tragiczny plan.

      Usuń
  2. Ja mam prawko :) Nie przeżywałam ani trochę. Ani jazd ani nauki ani egzaminów. Zdałam za 1 razem praktykę i teorie. Dasz radę to tylko jazda samochodem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz nieraz o Mazurach, mogę spytać z jakiej jesteś miejscowości? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre zdjęcia + piękny kombinezon

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kombinezon :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie wiele osób to ciekawi, więc spytam jeśli mogę jak nie chcesz to nie odpowiadaj:) w jaki sposob poznałaś się ze swoim chłopakiem? bo kiedyś gdzieś pisałaś że na studiach, ale w jaki sposób? jak wasze poznanie wyglądało? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na imprezie ''zapoznawczej'' z ludźmi z roku. :)

      Usuń
  7. Jeśli chcesz zdawać na prawko, to przemyśl dobrze miasto w którym chcesz się podjąć egzaminu :P A to dla tego, że Olsztyn jest teraz strasznie skomplikowany odkąd pojawiły się tramwaje. Dobrze zdawać w małym miasteczku gdzie nauczysz się na pamięć tych uliczek jednokierunkowych itd :) sama z własnego doświadczenia wiem, że jeśli zdasz to później sama ogarniesz, jak się poruszać po większym mieście, a wiadomo, że na egzaminie dużo stresu jest :) ja polecam Ci Mławę chociaż wiem, że to dosyć daleko od Olsztyna,jednakże miasto jest do opanowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no do Mławy nie mam zamiaru dojeżdżać, żeby zdać prawko :O mieszkam w Olsztynie i tu będę zdawać, poza tym tramwaje nie skomplikowały ruchu drogowego :)

      Usuń
  8. zrobisz w najblizszym czasie moze post o swoich kosmetykach do pielegnacji, makijazu, wlosow itd? i post o tym jak ubierać się na uczelnię / miasto / imprezę? pokazałabyś jakie outfity?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami dodaje na IG zdjęcia rzeczy, których używam aktualnie. Jest chyba jakiś post na blogu o tym , a jeśli się mylę to znajdziesz jakieś perełki w ulubieńcach :)

      Makijaż w wakacje ograniczam na maxa, a o włosy szczególnie nie dam. Nie wiem czy jest sens, aby robić o tym post. :)

      Usuń
  9. Piękny kombinezon! Masz niezmieskie włosy i piękny kolor skóry, zazdroszczę! :)

    www.bitairuchana.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli chodzi o prawko...nie wiem gdzie się zapiszesz - ja sobie bardzo chwaliłam swoje miejsce ale niestety już ono nie istnieje. A jeśli chodzi o sam egzamin - zależy na kogo trafisz. Za pierwszym razem miałam bardzo fajnego Pana - dawał mi fory, ale niestety prawie walnęłam drugie auto, więc było po egzaminie. Drugi Pan był opryskliwy, chamski i uwalił mnie już na placyku. Do trzech razy sztuka - bardzo przyjemny, aczkolwiek prawie godzinny egzamin... wtedy nie było tramwajów, więc Panowie brali albo na bema albo na skrzyżowania np. obok wielkiego Kościoła Odkupiciela (nie mam pojęcia jak to skrzyżowanie się nazywa - kolizyjne??) Ale głowa do góry! wszystko się uda! Zapisz się, bo warto!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezbyt często cokolwiek komentuję, ale od kiedy przypadkiem trafiłam na Twój profil na instagramie to stwierdziłam że muszę :D Swoim wyglądem, stylem ubierania się i malowania oraz co najważniejsze stylem bycia bijesz na głowę całkowicie inne blogerki, nawet te najpopularniejsze. Nie zachowujesz się jak wiecznie naburmuszona, obrażona księżniczka, ale jednocześnie jesteś mega subtelna. Na prawdę wielki szacun za bycie naturalną i pogodną dziewczyną, które niestety tak ciężko spotkać, szczególnie jeżeli chodzi o blogerki. :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do Augustowa, w końcu to bardzo blisko Ełku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zrobisz post o perfumach?

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kombinezony!! <3
    Powodzenia na naukach jazdy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hejka, bede jechać niedługo z mazur do olsztyna autobusem do dworca na olsztyńskiej. chciałabym się dostać do warmińskiej w jaki sposób mogę ? (pytam serio nie jezdze busami tramwajami bo jestem z małego miasteczka i u mnie tego nie ma). na google maps widze ze to 7km, nie ma sensu chyba isc pieszo ani brac taksowki? jak sie tam dostać i jak potem wrocic na dworzec na autobus powrotny? mozesz mi wytłumaczyc? a moze lepsza jest Aura? planuje kupić torbę do szkoły, jakieś spodnie tregginsy i kosmetyki. Gdzieś w Aurze jest Zara, Bershka czy takie inne sklepy? Bardzo proszę o odpowiedź, buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej do Warmińskiej. Z dworca będziesz miała bezpośrednio tramwaj tam, tak mi się przynajmniej wydaje (nie jeżdżę tramwajami). :)

      Usuń
  15. Idiotko dlaczego ciagle powtarzasz, ze rodzice Jara sa Twoimi teściami haha :) on nawet Nie jest Twoim narzeczonym haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co cię to w ogóle obchodzi, mały człowieczku? ;) będę mówiła tak jak MI się podoba. I przestań mi tu truć i przestań pisać te popieprzone komentarze, bo nic tym nie zdziałasz. Co za żałosna istotka..

      Usuń
  16. jak jeszcze nie mieszkałaś z Jarkiem na pierwszym roku studiów to gdzie mieszkałaś? wynajmowałaś pokój, akademik? :) mieszkałaś z osobami których nie znałaś wcześniej czy jak to było? +jak się przeniosłaś na studia do Olsztyna to znałaś tu ludzi? czy poznawałaś dopiero na studiach/w pracy itd? bardzo proszę o odpowiedz:) pozdrawiam i zaglądam na insta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynajmowałam mieszkanie. :) Z obcymi mieszkałam parę miesięcy - średnio to wspominam. Nigdy nie wiesz na kogo trafisz. Lepiej mi było samej. :)
      Nie znałam i poznawałam na studiach i w pracy. :)

      Usuń
  17. 1.czy studia dziennikarskie są ciężke, trudne do zdania, duzo nauki ? 2.czy jezyk angielski jest trudny na uwm-ie? uczą dobrze, tłumaczą itd? 3. ile osób jest w grupach na zajęciach a ile na ćwiczeniach? grupy są te same az do konca studiow? proszę odpowiedz!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Są banalne.
      2. Łatwy, ale ja angielski znam dość dobrze, więc ciężko mi określić. Ogólnie banał też.
      3. Na wykładach cały rok, na ćwiczeniach grupy. 20-30 osób. To zależy, niektóre grupy się rozpadają i tworzą nowe lub mieszają. :)

      Usuń
  18. Przepiękny jest ten kombinezon i okulary do niego mega pasują :). Widzę, że sesja wykonana w Olsztynie, więc pozdro z Olsztyna :D

    Jak będziesz miała ochotę to zajrzyj do mnie :)
    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń