PLAŻA MIEJSKA - STRÓJ DNIA

22:13 Unknown 5 Comments

Hej, hej!

Znowu dawno mnie nie było! Ale nie ukrywam, że praca zabiera mi zdecydowanie większość czasu - to dlatego troszkę zaniedbuję bloga. A gdy w końcu mam dzień wolny to albo nie ma mojego ''fotografa'' albo po prostu pogoda jest kiepska, jak to bywa w lipcu. Pogoda jest naprawdę szalona w tym roku, sami wiecie.

Prosiliście ostatnio o post z ulubieńcami ( najlepiej MIX, ponieważ pokazuje Wam wtedy wszystko) - spokojnie, będzie. Muszę tylko nazbierać kilka perełek. :)

Jutro OFICJALNIE robię badania na prawo jazdy i na dniach zaczynam przygodę z AUTEM. Naprawdę nie wierzę, że to robię. Ale nie będę na razie wypowiadać się na ten temat, muszę przeczekać. :)
Chociaż z pewnością będę informować Was na bieżąco odnośnie jazd i wykładów.

Ok, przejdźmy do sedna.



Dziś chcę pokazać Wam NAJPROSTSZY outfit, ale mój ulubiony. Jak wiecie - kocham hiszpanki. Nie ważne czy krótkie czy te dłuższe. Jest to mój absolutny hit. :) I połączenie tego typu bluzek z szortami to zdecydowanie mój styl.



bluzka - @selfieroom
spodenki - @justshe
torebka - @selfieroom
trampki - @converse



Koniecznie dajcie znać czy się Wam podoba. :)
W kolejnym poście pokażę Wam przepiękną sukienkę. Będzie BARDZO różowo. :)

Do usłyszenia!


5 komentarzy:

  1. Ślicznie Madzia! :* piękna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny gust! Tworzy genialną atmosferę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczynam studia w kortowie dziedzictwo kulturowe ale boję się że się nie odnajde w Oln, nie poznam ludzi ani nie będę miała znajomych, wynajmę pokój sama gdzieś i nikt z moich znajomych nie mieszka ani nie studiuje w Oln, tyle stresuuuu :/ a spodenki pierwsza klasa :) mogę spytać w jakiej branży pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prwdzia hispańska piękność <3
    też ogromnie polubilam się z tego tyhpu bluzkami i sukienkami- niezwykle zmyslowe i subtelne są <3

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    powodzenia na prawku :)

    OdpowiedzUsuń