Ulubiona bluzka - hiszpanka! Strój dnia!

15:31 Unknown 21 Comments

Jak obiecałam, tak jestem. :) Cześć!
Kosmetyczny post przypadł Wam do gustu, świetnie! Cieszę się, że mogłam pokazać Wam moich ulubieńców, których naprawdę warto mieć w swojej kosmetyczce.

Przygotowałam dla Was kolejny post w roli głównej z HISZPANKĄ. Tak, znowu! Mogłabym nosić te bluzki codziennie, zmieniając tylko kolory. Bardzo lubię mieć odkryte ramiona, więc jak wspominałam wcześniej - te bluzki to dla mnie ideał i must have!



Połączyłam hiszpankę z podartymi szortami, do tego dorzuciłam trampki. Takie połączenie MEGA, naprawdę bardzo mi się podoba. Nie wszyscy tak lubią, bo faktycznie bluzka jest delikatna. Ale to jest właśnie idealnie mój styl, zestaw który będę ''męczyć'' całe wakacje. :)



bluzka - Madam Collection
szorty - H&M
buty - Converse
torebka - selfieroom
łańcuszek - Losange


zegarek - Paul Hewitt
bransoletki - @daily_jewellery (instagram)





Dajcie koniecznie znać co sądzicie o takim połączeniu i czy w ogóle lubicie hiszpanki? Widziałam, że w 90% sieciówek można je teraz dostać. :)
Chwila relaksu i zabieram się za opracowywanie zagadnień na poniedziałkowy egzamin. Zapowiada się ŚWIETNY weekend. Życzcie mi powodzenia!
Do usłyszenia, ściskam!



21 komentarzy:

  1. Jaki stanik nosisz, polecasz do tej bluzki, żeby nie było widać ramiączek? Wyglądasz w niej bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy! To twój naturalny czy farbowany kolor?

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosujesz jakiś krem brązujący? Masz bajeczny kolor nóg!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka, szukałam w sklepach stacjonarnych ale chyba muszę kupić gdzieś online. Masz piękną figurę i na Tobie wygląda ona idealnie. Pomadka na ustach ma idealny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdradzisz ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, ja też lubię tego typu bluzki :)!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wygladasz :), planuje kupno tej torebki i zastanawia mnie dlugosc paska

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukałam takich szortów , dzięki za inspirację :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    te bluzki hiszpanki są fantastyczne- im częsciej je widzę, tym bardziej chcę taką mieć <3
    bardzo zmyslowo w niej wyglądasz :)


    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest ta bluzka, musze pomyśleć nad zakupem podobnej, bo za każdym razem gdy widzę ją u kogoś, to żałuję, że takiej jeszcze nie mam w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i bluzka mega :) tez ostatnio zaczelam jest nosić nagminnie 💖

    OdpowiedzUsuń
  13. jakiego używasz podkładu i pudru? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow jaka piękna! Madziu, chciałam zapytać. Czym robisz/malujesz sobie brwi? Strasznie mi się podobają! Ja szczerze nienawidzę tej mody na grube, czarne brwi które ma połowa dziewczyn.. a twoje moim zdaniem są cudowne, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tyle miłych słów. Paletką z Catrice. :) Tym jaśniejszym cieniem.
      A kształtem choć nie idealnym, bo różnią się te moje brwi, zajmuje się kosmetyczka. :)

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz 😍 Gdzie w Olsztynie robiłaś rzęsy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. można Cię wypytać o mieszkanie w Olsztynie i studia? Przeczytałam o nich post ale mam wiele pytań. Mogę napisać do Ciebie na jakiegoś maila lub tutaj (gdzie Ci pasuje) i wypytać o kilka rzeczy? pozdrawiam, Karolina :)

    OdpowiedzUsuń