WIOSENNY STRÓJ DNIA & PASTELOWY SWETEREK

16:43 Unknown 25 Comments

Cześć kochani!

Wracam po krótkiej nieobecności z nowym wpisem. Pogoda od kilku dni jest wręcz WIOSENNA w naszym mieście, a więc skorzystaliśmy z okazji i w Dzień Kobiet wyruszyliśmy na zdjęcia. :)

Po długim spacerze ulicami Starego Miasta i przepysznych naleśnikach postanowiliśmy zrobić kilka zdjęć, abym mogła pokazać Wam jeden z moich ulubionych outfitów, który na pewno będę męczyć i męczyć w wiosenne dni. Są to idealne kolory jak dla mnie, kocham biel i pastele.

Chciałabym jeszcze wspomnieć o moim kanale na YouTube. Tak, tak - jeszcze niedawno mówiłam, że to nie jest dla mnie. Że wstydzę się, że nie potrafię. I tak jest! Wstydzę się strasznie, czasami gadam głupoty, ale powiem Wam, że mam wielką frajdę i radochę. Może rzeczywiście wkręcę się w to 100% i coś z tego wyjdzie? Zobaczymy. :) Niżej podam Wam link, aby nie było wątpliwości co do wyszukiwania. Jeszcze niedawno nie mogliście wyszukać mnie poprzez nick ''magdanlenavideo'', ponieważ musiałam dozbierać 100 subskrybentów. Teraz wszystko jest już zmienione, jest Was ponad 300 i YT działa idealnie. Także zachęcam Was do łapek w górę i subskrypcji. Jeśli macie jakieś pomysły co do filmików (oprócz daily vlogów) to piszcie, chętnie poczytam Wasze propozycje. :)

Wiem, że kilka z Was bardzo nalega na filmik o pielęgnacji włosów, chociaż już mówiłam i pisałam (jest wpis na blogu), że moja pielęgnacja jest naprawdę baaaardzo uboga! Pomyślę jeszcze nad tym, ale film pewnie trwałby max. 5 minut, haha. :) Także dajcie mi chwilkę do namysłu.

Wracając do tytułu - przedstawiam Wam mój dzisiejszy strój!












SWETEREK - SELFIEROOM
KURTKA - H&M
TOREBKA - SELFIEROOM
SPODNIE - STRADIVARIUS
BUTY - DEEZEE
OKULARY - H&M
POMADKA - ROUGE VELVET PINK PONG
ZEGAREK - PIERRE RICAUD



25 komentarzy:

  1. Jak dbasz o brwi? Sama regulujesz, farbujesz henna czy to tylko kwestia makijażu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzę raz na jakiś czas na regulację brwi :) hennę robiłam 1 raz w życiu i raczej więcej tego nie powtórzę.

      Usuń
  2. Moze haul z ciuchami ?:))) które niedawno kupiłaś ? A co do wpisu na blog to moze Twoje must Have na wiosnę ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dobrane wszystko kolorystycznie ♥ i świetny strój!!! Zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jeszcze trochę za zimno na takie ciuszki ja bym zamarzła a moje stopy były by kostkami lodu. Ale strój jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za zimno. ;) Było około 12 stopni + piękne słońce, to chyba była idealna okazja, żeby pokazać wiosenne ciuchy a nie grube płaszcze. Poza tym miałam kurtkę ze sobą. :)

      Usuń
  5. Jak pięknie:* i te Twoje włosiska <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez obrazy, ale mimo że strój jest ładny, świeży i nieprzesadzony, to "bujanie się" z podróbkami jest bardzo słabe :) ale i tak zazdroszczę figury. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tu widzisz jakąś podróbkę? :)

      Usuń
    2. Chanel boy ;D

      Usuń
    3. Masz podróbke Chanel... Ta bazarowa toerbka, którą masz na sobie jest kopią 2.55.

      Usuń
    4. Ta bazarowa torebka jak to nazwałaś bardzo mi się podoba i będę ją nosić. ;) Jak ściska was żal to kupcie sobie tą chanelkę o której tak trąbicie i noście, serio.. Nie widzę problemu. :) Ja wybrałam taką z @selfieroom, podoba mi się i będę nosić.

      Usuń
  7. zdecydowanie też nie mogę doczekać się wiosny, a Twój strój jest na prawdę wiosenny, nie było Ci zimno w stopy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było :) przyjechałam autem, a poza tym zdjęcia zajęły nam 10 minut.

      Usuń
  8. Nie uważasz że troche jeszcze za wczesnie na biale spodnie i odkryte kostki ? Fajna stylizacja ale nie na teraz 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tak uważała, to pewnie nie poszłabym na te zdjęcia.. :)))) dzięki.

      Usuń
  9. Hejo! Mam pytanie odnośnie hybryd tzn chciałabym rozpocząć z nimi swoją zabawę i mam pytanko czy lepiej osobno kupić top i base czy może być top/basa 2w1 ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego - 2w1 :D :O Nie wiem naprawdę, jak Ci wygodniej :)

      Usuń
  10. Hej ;)wiem, że nie raz już o tum mówiłaś ale nie mogę zapamiętać. Do jakiego fryzjera chodzisz w Olsztynie? Czy dużo placisz za sombre? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za odpowiedź; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdradzisz tytuł piosenki z intra ? :) piękna stylizacja szkoda, że u mnie jeszcze jest strasznie zimno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, ale cudowne wiosenne kolorki! Mimo, że w okolicach Lublina pogoda nie rozpieszcza to promyk słońca od Ciebie do mnie dotarł!
    Miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń