FAKE BAKE - pierwsza aplikacja!

15:34 Unknown 3 Comments

Cześć kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z małą recenzją samoopalacza Fake Bake. Od firmy FB dostała 3 produkty do wypróbowania. Nie mogłam doczekać się pierwszej aplikacji, więc korzystając z wolnego dnia postanowiłam wypróbować 5 minutowy mus! :)
Recenzja drugiego samoopalacza będzie za jakiś czas.




















Dzisiaj chciałabym skupić się na produkcie (pierwszym z prawej strony) - Fake Bake 5 minute mousse. Wybrałam go jako pierwszy samoopalacz, ponieważ zachęciła mnie szybka aplikacja i ukazująca się opalenizna po paru minutach.
















W zestawie macie dołączone 2 rękawice służące do rozprowadzenia produktu. Muszę Wam powiedzieć, że to mój pierwszy raz z samoopalaczem! Ale poszło szybko i gładko!
Przed nałożeniem produktu należy pamiętać, aby wykonać peeling całego ciała. Peeling nie powinien zawierać żadnych składników natłuszczających. Po wykonaniu zabiegu nie nakładamy już nic więcej na ciało, żadnych innych kosmetyków. Wyjątkiem są dłonie, stopy, kolana, łokcie - tutaj powinniśmy nanieść balsam nawilżający. :)
Konsystencja jest 100% piankowa, a zapach jest BARDZO przyjemny. Dużo razy słyszałam, że dziewczyny narzekają na zapach samoopalaczy. Ten pachnie bardzo ładnie, delikatnie.
Produkt pryskamy na rękawiczkę i okrężnymi ruchami ''jeździmy'' po skórze. Jeśli nie możecie sobie tego wyobrazić to na YT czy stronie Fake Bake znajdziecie mnóstwo filmików z instrukcją. :)




















Ja zaczęłam od nóg, kierując się ku górze.
Od razu zauważyłam jak pięknie brązowa zaczyna robić się moja skóra. Generalnie ja nigdy nie byłam typowym bladziochem, także kolor skóry zmienił się błyskawicznie na piękny, głęboki brąz.




















Fake Bake to z pewnością świetny zamiennik solarium. Był okres, że na solarium chodziłam naprawdę bardzo często a wiadomo jak to działa na naszą skórę..
Ekspresowym produktem ''5 minute'' jestem ZACHWYCONA!
Na pewno sprawdzi się kilka minut przed ważnym wyjściem, imprezą.





















TUTAJ wklejam Wam link. Jest to oficjalna strona sklepu, na której możecie przejrzeć produkty, przeczytać ważne informacje, sprawdzić ceny oraz obejrzeć filmiki instruktażowe.

Jeśli jeszcze zastanawiacie się nad wypróbowaniem samoopalacza to naprawdę, nie ma co zwlekać! Jestem bardzo zadowolona z efektów, uwielbiam mieć ciemniejszy odcień skóry. Ciało od razu wygląda lepiej. :)

Dajcie znać jak Wam się podoba!
Ściskam!

3 komentarze:

  1. Beautiful flowers! I love roses. And I'd like to try body tan one day!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam pytanie co do pomadki Borjouis, czy jest jeszcze aktualna? :)

    OdpowiedzUsuń