50 faktów o mnie!

20:07 Unknown 36 Comments


Cześć dziewczyny!
Wędrując po blogach wpadłam przypadkiem na dość znany tag - 50 faktów o mnie. Postanowiłam, że napiszę taki post, abyście mogły trochę lepiej mnie poznać a przy okazji odpowiem na dość często zadawane pytania. :)
Nie lubię mówić o sobie, więc wymyślenie 50 faktów na prawdę zajęło mi trochę czasu.
Mam nadzieję, że nie zanudzicie się i może odkryjecie jakieś wspólne cechy, które nas łączą. Te dziwne i te mniej.. :)
Zaczynamy!



1. Mam prawie 23 lata, mimo to wszyscy mówią, że wyglądam na wiele młodszą.
2.       Jestem leworęczna.
3.       Studiuję dziennikarstwo i komunikację społeczną, choć moje plany na studia były całkowicie inne.
4.       Od 4 lat mieszkam w Olszynie.
5.       Nie mam prawa jazdy.
6.       Mojego chłopaka poznałam na studiach i czuję a raczej wiem to, że jest to miłość na całe życie. (:*)


7.       Mam młodszą siostrę, którą kocham nad życie!
8.       W liceum byłam na profilu biol-chem.
9.       Kiedyś byłam OKROPNĄ zakupoholiczką, od niedawna zauważyłam, że mogę omijać sklepy szerokim łukiem. Już nie mam takiej potrzeby kupowania.
10.   Jestem typowym chomikiem, lubię trzymać rzeczy które są mi zbędne. Choć ostatnio dużo sprzedaje i oddaje, więc jest lepiej!
11.   Uwielbiam oglądać filmiki na YT, mam swoje ulubione grono i czasami marzy mi się takie nagrywanie, ale..  już Wam mówiłam na Snapie. :)
12.   Bardzo łatwo się poddaje, gdy coś mi nie wychodzi.
13.   Jestem wrażliwa, aż za bardzo.
14.   Kocham zwierzęta, szczególnie psy.
Moje cudeńko. :)

15.   Nie mogę zasnąć, gdy ktoś chrapie.
16.   W poprzednich latach byłam typowym kujonem, na studiach rozleniwiłam się totalnie.
17.   Od 1 roku studiów pracowałam, obecnie mam małą przerwę a to dlatego, że mój pracodawca splajtował. Rozglądam się za pracą cały czas.
18.   Uwielbiam, gdy facet dobrze tańczy i mam to szczęście, że MÓJ jest idealnym partnerem!


19. Kocham moich znajomych i przyjaciół z okresu studiów. Naprawdę, poznałam cudownych ludzi i jestem mega szczęściarą, że ich mam!

20.    Praktycznie przez całe życie nie słodziłam kawy i herbaty, od kilku miesięcy odmieniło mi się i słodzę obydwa napoje. Pycha!
21.   Uwielbiam wieczorami oglądać seriale, szczególnie zagraniczne!
22.   Nie byłam na swojej studniówce i nigdy w życiu tego nie żałowałam.
23.   Mam 2 tatuaże. Jeden robiłam razem z mamą z okazji jej 40 urodzin.
24.   Zawsze mam zimne dłonie i stopy.
25.   Moja koordynacja ruchowa jest tragiczna, nie będę tego komentować :D
26.   Nie potrafię szyć i nawet nigdy tego nie próbowałam!
27.   Jestem ogromną panikarą.
28.   Wraz z moją przyjaciółką (P. :* ) robimy czasem tak okropne rzeczy, że nie mogę w to uwierzyć. Będziemy miały co wspominać za kilka lat.. :)

29.   Chciałabym wyjść za mąż za jakieś 4-5 lat.
30.   Jestem złośliwa.
31.   Jestem punktualna i to BARDZO. Zawsze wolę być wcześniej.
32.   Nie lubię czekolady.
33.   Kocham spać.
34.   Uwielbiam gotować i gdybym miała czas to gotowałabym regularnie. I jadła, przy okazji.
35.   Do tej pory myślałam, że w 100%  nie nadaję się na siłownię i nigdy się na nią nie wybiorę. Prawie od miesiąca trenuję regularnie i przyznam – podoba mi się. Z pewnością jest to zasługa mojego chłopaka, który jest dla mnie ogromny wsparciem, nie denerwuje się, zawsze wszystko powoli i dokładnie mi tłumaczy. Ma anielską cierpliwość.
36.   Zawsze jem śniadanie. Zawsze.
37.   Kocham Tomka Karolaka!
38.   Uwielbiam lotniska, samoloty. Kiedyś marzyła mi się praca w zawodzie stewardessy i nawet otrzymałam propozycję pracy. Może kiedyś spełnię moje marzenie?
  39.   Przeważnie zawsze muszę mieć wszystko zaplanowane. Bardzo rzadko robię coś na ostatnią chwilę. A jeśli już, to jestem na siebie wściekła!
40.   Nie znoszę zapachu papierosów. Nigdy nie paliłam.
41.   Kocham frytki z maca!
42.   Uwielbiam robić i dawać prezenty, nawet drobne.
43.   Marzę o domu z dużym ogrodem i kochanym psiakiem u boku. Albo 2.
44.   Nie lubię mówić o sobie, nie lubię być w centrum zainteresowania.
45.   Jestem bardzo wstydliwa, co strasznie irytuje mojego chłopaka. Naprawdę. Mnie też.
46.   Uwielbiam tulipany i róże.


47.   Kocham wiosnę i lato, odliczam dni.
48.   Chciałabym ciągle podróżować.

49.   Najpiękniejsze miejsce w jakim byłam to Paryż, a najgorsze Tunezja. Egipt też bardzo lubię.




50.   Nie mam doczepionych włosów, choć zdarzają się takie komentarze.


36 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cię Madzia, wydajesz się dla mnie bardzo dobrym i uczuciowym człowiekiem :* super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc na zdjęciach wcale nie wyglądasz na młodsza :) wyglądasz na swoje 23 lata a co za tym idzie wyglądasz dobrze i młodo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nikt nigdy nie daje mi tych 23 lat.. :) dobrze i młodo, haha, dziękuję :) :*

      Usuń
  3. dlaczego nie bylas na swojej 100dn? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo zmienili datę na tydzień później, a już w tym terminie miałam wykupione ferie, samolot, hotel itp. :)

      Usuń
  4. Bez przesady, że wyglądasz na dużo dużo mniej lat... spokojnie dałabym Ci z 26, śliczna z Ciebie dziewczyna, ale bez przesady z tą młodością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój wymysł, wszyscy tak mi mówią. ;) Dodatkowo jestem dość drobna, więc może dlatego.

      Usuń
  5. Znalazłam dość sporo wspólnych cech ;) i też jestem bardzo wstydliwa :P jak sobie z tym radzisz na codzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co.. Nie mam żadnego konkretnego sposobu jak sobie z tym radzić. Krępują mnie publiczne wystąpienia, kiedy muszę coś powiedzieć o sobie w nowym otoczeniu, nowi ludzie. Ale zaciskam zęby i jakoś daję radę.

      Usuń
  6. Napisałaś, że byłaś na biol chemie w lo. Chciałaś być lekarzem? ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post:-)Młodziutka piękna inteligentna...:-) tylko szkoda że zablokowała mnie na insta hehe :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banuję tylko za hejt, wyzwiska i głupotę. Widocznie coś przeskrobałaś/eś. :)

      Usuń
    2. Powiedziałam że tatuaż pokrylabym kolorem. To nie bylo nic zlego :-)

      Usuń
  8. Ja myślałam, że masz z 26-28 lat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś śliczną dziewczyną, tylko zastanawia mnie dlaczego nigdy nie wstawiasz zdjęć z uśmiechem pokazującym zęby? Niedawno to zauważyłam i jestem bardzo ciekawa o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Cię tak trapi? Czy wszyscy ludzie uśmiechają się z zębami na wierzchu? ;) Mam chyba tylko kilka zdjęć, na których tak się uśmiecham i nie lubię tego, wyglądam jak czubek. A więc nie będę się tak uśmiechać i nie wiem czemu was to tak interesuje :O

      Usuń
  10. O Proszę a ja myslam, że masz 25 :) ale to pewnie dlatego że na zdjęciach masz makijaż a bez to pewnie jak 18:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, bez makijażu znacznie młodziej :D jestem w szoku, że dajecie mi 25-28 lat :O
      Moi profesorowie na studiach do tej pory pytają - Pani studiuje? Pani taka drobniutka, jak u 17 latki uroda! Więc jestem zdziwiona.. :)

      Usuń
    2. Skoro jesteś taka wstydliwa to dlaczego wybrałaś akurat dziennikarstwo?

      Usuń
  11. Wpadłam przez przypadek na Twój instagram i to, co mnie zatrzymało to to, że wydajesz się miłą dziewczyną. Dobrze, że nie wszystkie ładne dziewczyny są zarozumiałe :) Magdaleny to w ogóle spoko dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, naprawdę. :) W sumie za wiele Magdalen nie znam, ale pewnie masz rację, są spoko! :D Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Masz bardzo miłą i ładną twarz ;) Lubię Twoje wpisy, szczególnie gdy piszesz o kosmetykach, które polecasz. Jesteś naprawdę dobra w tym co robisz! Rób tak dalej kochana ;) Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana. :)
      Aktualnie nie mam za dużo nowości w kosmetyczce, ale może coś się uzbiera na dniach i powstanie kolejny kosmetyczny post, zobaczymy. :)
      Buziaki!

      Usuń
  13. Również Madzia :)29 lutego 2016 20:05

    Obserwuję Cię od trzech dni. Przypadkiem obejrzałam Twój profil na facebooku, po czym zainteresował mnie Twój blog, instagram, a przede wszystkim Twoje wpisy :)
    Cóż... Jesteś mega charyzmatyczną osobą! Będę tu zaglądać codziennie! :) Dajesz motywację i mnóstwo energii ! Przesyłam gorące pozdrowienia i buziaki z kujawsko-pomorskiego ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! :) Baaaardzo, bardzo mi miło i zapraszam jak najczęściej! Buziaki :*

      Usuń
  14. 51. Jestem nudna aż do bólu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 52. To po cholerę tu wchodzisz, człowieczku? :)

      Usuń
    2. Serio nie rozumiem po co ludzie komentują w ten sposób, jeśli komuś podoba, to tak jak napisałaś - po co wchodzą na Twój blog �� Ja śledzę Twój instagram (jak Maffashion czy inne blogerki xD) i życzę powodzenia ✊��✊��✊��

      Usuń
  15. Sporo wspólnych punktów znalazłam :) Ale najbardziej to 24 ;D Czasami aż mnie to denerwuje, na dworze 30 stopni a ja ręce jak lody chociaż się ochłodzić mogę ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez bardzo chciałabym studiować dziennikarstwo. Jak Co się podoba ten kierunek?? I tez mam zawsze zimne stopy i dłonie myślisz,że to problemy z układem krwionośnym??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo średni. 90% zbędnych rzeczy i zbędnych przedmiotów. Może w innych miastach i na innych uczelniach ten kierunek wygląda inaczej, ale na UWM bardzo słabo. Inaczej sobie to wyobrażałam. Ale + jest to, że masz też wiele innych opcji zawodowych niż czyste dziennikarstwo, także.. :)

      Usuń
    2. A co do układu krwionośnego to sama nie wiem. Kiedyś ktoś mi o tym mówił, wręcz straszył. :) Ale nic z tym nie zrobiłam, nie dowiadywałam się. Tak już mam.

      Usuń
  17. Ile masz wzrostu, wydajesz sie malutka? A propo kierunku studiów. Masz jakąś specjalizację. Mi marzy się magisterka z dziennikarstwa ale w Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 163/4cm :)
      Specjalizacji jako takiej nie ma, po prostu - dziennikarstwo i komunikacja społeczna. :)

      Usuń