SEMILAC : manicure hybrydowy krok po kroku

17:38 Unknown 18 Comments

Cześć!
W końcu jestem wolna po zaliczeniach i przeprowadzce. Dużo się ostatnio działo, więc teraz oficjalnie mogę odetchnąć od tego wszystkiego. W związku z dość sporą ilością pytań dotyczących moich paznokci, a dokładniej hybryd postanowiłam napisać dla Was post. Jak wiecie jednym z moich prezentów gwiazdkowych był zestaw do wykonywania hybryd - lampa, pilniki, lakiery itp. Zaczęłam się w to bawić samodzielnie.
Niedawno rozpoczęłam współpracę z firmą Semilac, która w ramach współpracy pozwoliła wybrać mi kilka kolorów. Lakiery pokazywałam Wam na Instagramie, FB i Snapie. Niektóre z nich miałam już wcześniej na paznokciach, a niektóre są dla mnie nowością.


Dobrym powodem, aby zacząć zabawę z lakierami albo zmienić swój obecny kolor są zbliżające się WALENTYNKI. Jestem pewna, że już za kilka dni rozpocznie się szał na czerwone paznokcie, serduszka i inne takie. Ja nie jestem fanką czerwieni na paznokciach. Ale wykorzystałam dzisiaj przepiękny burgundowy kolor połączony ze złotem. Mogą być one dobrym zamiennikiem dla osób, które tak jak ja nie przepadają za czerwienią. :)

Pokażę Wam krok po kroku jak ja wykonuję swój manicure. Raz wychodzi mi lepiej, a raz gorzej. Jestem leworęczna, więc prawa dłoń zawsze wygląda o niebo lepiej. Wszystko idzie płynnie, równo. Gorzej z lewą. Niestety, ''używanie'' prawej ręki sprawia mi trudności - przyznam szczerze, ręka po prostu mi się trzęsie. Więc bądźcie proszę wyrozumiali tym bardziej, że nie jestem profesjonalistką i dopiero się uczę. To dopiero 3 czy 4 raz, kiedy sama sobie robię manicure.


Potrzebne będą takie rzeczy jak : aceton, cleaner, folia aluminiowa, waciki, ręcznik papierowy, bloczek polerski, pilnik oraz patyczek/kopytko , który przyda się do zdjęcia lakieru. :)


Bloczkiem polerskim delikatnie przesuwamy po pazurkach, a następnie na każdy palec nakładamy wacik nasączony acetonem.



Zawsze czekam jakieś 3-4 minuty i sprawdzam w jakim stanie jest lakier. Przyznam Wam, że na początku obawiałam się tego acetonu, bałam się, że po prostu nie poradzi on sobie z lakierem. Był dołączony razem z cleanerem do zestawu. Ale naprawdę jestem zadowolona - działa świetnie.


A tak wygląda lakier po chwili. Można pomóc sobie patyczkiem/kopytkiem w dalszym ściąganiu.
Gdy usunę lakier ze wszystkich pazurków to delikatnie je skracam, poprawiam kształt i matowię je bloczkiem polerskim.
Następnie przemywamy paznokcie odtłuszczaczem, kładę bazę i utwardzam w lampie.
Następnie cienką warstwę lakieru i ponownie utwardzam w lampie. Z każdą nowo dodaną warstwą pazurki muszą być w lampie.
Następnie kładę TOP, który też utwardzam i przecieram paznokcie cleanerem.

Na zdjęciu widać numerki kolorów, których dziś użyłam.


A tak prezentuje się całość.



Kolory są naprawdę śliczne. Idealne na Walentynki i nie tylko. 
Jeśli nadal macie wątpliwości, czy zacząć wykonywać hybrydy samodzielnie w domu to naprawdę spróbujcie, bo warto! To jest naprawdę proste, a do tego możecie zmienić kolor kiedy tylko chcecie, bez umawiania wizyt i czekania w kolejce.
Do tego warto kupić jeszcze HARDA, który ratuje pęknięte pazurki i którym można przedłużyć swoje. Łatwo, szybko i do tego w domu. :)

Ja jestem bardzo zadowolona i liczę na to, że z każdym następnym razem pazurki będę wychodziły coraz lepiej i może w końcu nauczę się wzorków!

Dajcie znać jak tam Wasze pazurki!
Do usłyszenia :)







18 komentarzy:

  1. Ja zaczęłam robić sobie hybrydy samodzielnie w październiku,skończyło się na uczuleniu na lakiery firmy,którą opisujesz a jego skutki dokuczają mi do dziś.Mam nadzieję,że Ciebie to nie dotknie.Robienie samemu hybryd to fajna sprawa,mimo wszystko więc powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję.. Ja używam Semilaca już od kilku lat i nie ma żadnych skutków ubocznych, także cieszę się. :)

      Usuń
  2. Uwielbiam hybrydy Semilac, są niezawodne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile czasu trzymasz paznokcie w lampie? Bede wdzieczna za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile czasu trzymasz paznokcie w lampie? Bede wdzieczna za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robilam paznokcie po raz pierwszy kolorem semilaka 071 deep red i wyciagnelam spod lampy po 120 sek a lakier sie kleil, jak dotchnelam to sie odcisnely linie papilarne.. robie wszystko po kolei, piluje,odtluszczam, nakladam baze,kolor, top i odtluszczam i sa miekkie.. probowalam odtluszczac po kolorze i dalej to samo. Co robie nie tak?

      Usuń
  5. Ja również zaczęłam sama, jakieś 10 miechów temu :) wcześniej robiłam u kosmetyczki, no ale w końcu stwierdziłam, ze skoro robię i tak dosyć często, to lepiej mi wyjdzie nauczyć się samej. Byłam nawet na jednym kursie tak dla siebie :) no i wybrałam też Semilaci, które przeważają w moich zbiorach lakierów i uważam, ze są najlepsze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kurs to na pewno fajna sprawa, sama chętnie bym się wybrała. :)
      Zapraszam częściej, buuuziaki!

      Usuń
  6. I ps: też mam magazyn Semilac World! Wchłonęłam w dwa wieczory i już nie mogę się doczekać następnego! Pozdrawiam, będę zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz miałam hybrydy i niedługo zamierzam sobie znowu zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze lakiery hybrydowe ♥ ale polecam tez z firmy neonail

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak myślisz ile mniej więcej kosztują wszystkie elementy potrzebne do zrobienia paznokci hybrydowych mowie tu Narazie o jakiś 2 może 3 kolorach na początek.??

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier z górnej i bocznej części paznokcia schodzi do środka. Nawet więcej warstw nie pomaga a na dodatek hybryde łatwo mogę zdrapac. Co robię źle? Pomocy!

    OdpowiedzUsuń