Happy birthday to.. me :)

13:08 Unknown 7 Comments

Cześć!

24 lipca - no i proszę, minęło 22 lata..  A jeszcze niedawno wyprawiałam przyjęcia urodzinowe z okazji 18-nastki, jeszcze niedawno pisałam maturę i składałam papiery na studia. To wszystko mija tak szybko..

 Zmęczona, po 12 godzinach pracy wpadłam do domu, gdzie czekał na mnie piękny zestaw prezentów. Równo o północy mogłam otworzyć moje paczuszki, bo jak dziecko nie mogłam czekać do rana. Po pięknych życzeniach od ukochanego tonęłam w łzach, jak zawsze..
 I jak zawsze mój J. zapamiętał co najbardziej chciałam i co baaardzo mi się przyda..

Ulubieniec spośród prezentów, mój numer 1 :


Kolejną niespodzianką był mały piknik, a właściwie to śniadanie na plaży. Pogoda dopisała idealnie, pyszne jedzenie, koktajle, ukochana osoba przy boku i zestaw Scrabbli - nic dodać, nic ująć. :)



Wieczorem wybraliśmy się na olsztyńską starówkę. Jak w każdy piątek tętniła ona życiem. 3 koncerty, śmiechy, głośne rozmowy, mnóstwo ludzi, wypełnione ogródki restauracji aż po brzegi. I niech mi ktoś powie, że w Olsztynie nie ma co robić i gdzie pójść..  :)

Zaczęliśmy od Parku Centralnego, w którym zrobiliśmy kilka zdjęć. 












bluzka - New Yorker
spodnie - Stradivarius
marynarka, torebka i baleriny - H&M




mój kochany Pan fotograf :)



Po spacerze wylądowaliśmy w naszej ulubionej restauracji - Casablanca.
Jeśli czyta mnie ktoś z Olsztyna i jeszcze tam nie był to serdecznie polecam.
Piękny wystrój, wnętrze jak i ogródek, obsługa na najwyższym poziomie. A jedzenie.. ? Niebo. :)
Zawsze tam wracamy. Po prostu uwielbiam to miejsce.


Moje zdrówko! I nasze ulubione wino.


Przystawki - krewetunie i pyyyyszne zupy.


Mniam. Połączenie dorsza, truskawek, fety i arbuza to połączenie idealne. 

A na koniec wspaniałego dnia przepyszne drinki w odkrytym przez przypadek barze(?) GLAMOUR na Targu Rybnym.
Drinki na bazie smoothie, świeżo blendowanych owoców. PYCHA! Ananas i arbuz.




A to prezent ode mnie - dla mnie, za obronę, za urodziny i generalnie za całokształt! :)
in love!





7 komentarzy: