selfie stick!

17:57 Unknown 11 Comments

Cześć!
Jeszcze rok temu będąc w Paryżu śmiałam się wraz z moim chłopakiem z chińczyków, którzy na każdym kroku robili sobie zdjęcia z ''dziwnego'' kijka. Nie mogłam uwierzyć, że wymyślili takie urządzenie do robienia selfie. Z czasem stało się to coraz bardziej popularne i z czasem oczywiście zaczęło mi się to podobać..
Szczególnie teraz, gdy planujemy wakacje taki kijek to przydatna rzecz. Będąc w obcym kraju nigdy nie chcemy dawać sprzętu przechodniom i miejscowym, aby zrobili nam zdjęcie. Czasami ktoś nowo poznany z wycieczki oferował swoją pomoc przy uwiecznianiu nas samych z zabytkami, ale teraz nie będzie to już potrzebne. :)

Dziś rano do moich drzwi zapukał kurier, a w paczuszce znajdował się właśnie SELFIE STICK. Chciałam pokazać Wam jak malutka paczka to była, ale nie mogłam się powstrzymać przed otwarciem. Selfie Sticka naprawdę można złożyć do malutkich rozmiarów.


kijek możecie zamówić na :



Polecam! Są różne warianty, różne kolory i różne funkcje. Możecie wybierać.
Ceny są naprawdę dobre, wydaje mi się, że najtańsze na rynku? Może się mylę, choć tańszych sticków do tej pory nie widziałam.



Jeśli wybieracie się na wakacje, na weekend albo po prostu chcecie mieć radochę z wykonywanych zdjęć dla siebie i bliskich - nie zastanawiajcie się!


Korzystając z okazji zrobiliśmy również parę innych zdjęć na bloga. Fotki wykonaliśmy na Kortowie. Muszę Wam powiedzieć, że teraz w okresie wakacyjnym, gdy nie ma studentów w Olsztynie Kortowo świeci pustkami..  Jest tam tak pusto i smutno. Przypominając sobie jakie tłum są w okresie kwiecień - czerwiec nie mogłam uwierzyć, że teraz to miejsce po prostu umarło na czas wakacji.

Wracając do zdjęć - mimo, że mamy już koniec lipca pogoda przypomina raczej jesień..  Sami możecie zobaczyć - długie spodnie, sweter..



buty i sweterek - h&m
spodnie i torebka - stradivarius









11 komentarzy:

  1. ile kosztuje sombre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy pewnie od salonu. Ja zapłaciłam 180zł.

      Usuń
  2. Hej; ) Bardzo się ciesze ze założyła blog, bo już na te kilka postów widzę, że jest różnorodne i ciekawie a Ty jesteś śliczna ;P ;* mam pytania: gdzie wybieracie się na wakacje i na ile- jakie są plany?:( I drugie pytanie, jeśli możesz powiedzieć i o ile się orientujesz, bo wiem, że był to prezent:ile nań jedna osoba wyniósł mniej więcej wyjazd do Paryza- i ile dodatkowo kosztowały opłaty powiedzmy 'obowiazkowe' typu wejścia do obiektów itp. Wiem, że pytam o pieniądze, więc proszę odpisz bo ile Tobie to nie przeszkadza, bo sama planowałam taki wyjazd a myślę że całościowo jest to większy wydatek i musze dobrze zaplanować wyjazd;) i o ile orientuje się to jechaliśmy z jakimś biurem podrozy- polecasz ta formę wyjazdu do Paryza czyli wyjazd zorganizowany z przewodnikiem? Daj proszę znac;) pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi. :)
      Plany są, ale jeszcze nie potwierdzone w 100%, bo wszystko zależy od tego kiedy i ile dostaniemy wolne. Jak na razie planujemy Włochy i Pragę.

      Jeśli chodzi o koszty wycieczki to nie wiem, był to prezent i nie wiem ile kosztowało. Opłaty dodatkowe - jak pisałam w notce - wejście na wieżę, punkt widokowy.. Więcej nie pamiętam, wszystko znajdziesz w poście o Paryżu. :)

      Usuń
  3. bosko Ci w bieli (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia ;) i świetny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, ten dodatek różu na butach bardzo ją ożywił ;))

    http://www.whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, fajny blog i super reklama naszego, pięknego Olsztyna. :)
    Nie mogę się doczekać postu o tym, jak robisz swój make-up i jak dbasz o cerę, masz taki w planie? Byłoby super gdybyś o tym napisała, bo Twoja cera i Twój make-up jest perfekcyjny,a mało dziewczyn potrafi się tak umalować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Olsztyn jest piękny! :) dziękuję!
      Planuję zrobić, może uda mi się go napisać w sobotę. Chociaż naprawdę, mój makijaż to nic ciekawego, same podstawy.. :)

      Usuń