black dress

12:36 Unknown 10 Comments

Cześć Wam!

Połowa lipca, a u nas cały czas zimno i leje - u Was też? Wszystkie letnie ciuchy poszły w odstawkę. Starówka świeci pustkami, nie ma tylu turystów..
Bardzo słaby sezon i lato. 

Korzystając wczoraj z chwilowego słońca postanowiłam zrobić kilka zdjęć i pokazać Wam przepiękną sukienkę od SELFIEROOM. Jeśli jeszcze nie widziałyście ich ciuchów to zapraszam na ich Instagrama albo stronę. To już kolejna rzecz z ich sklepu i kolejny raz jestem zadowolona. Jakościowo ciuchy są w porządku, zobaczymy jak będzie po praniu.
Sukienka jest idealna, choć myślałam, że na tak małego człowieka jak ja będzie za duża. ;)
Warto - polecam!














10 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad sukienką od nich. Jeśli można spytać- jaki masz wzrost i rozmiar sukienki? Wydaje mi się, że jesteśmy podobnej postury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jest świetna. :)
      Mam 164cm, rozmiar S/XS :)

      Usuń
  2. Zrobisz post o swoich włosach ? Są piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zrobię przy kolejnej okazji. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Ile masz wzrostu? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz snapa? Podasz nazwę? ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ramoneska?:)

    OdpowiedzUsuń