Park Centralny i strój dnia!

16:07 Unknown 13 Comments

Witam się z Wami ponownie w ten piękny i gorący dzień! :)
Nie mogłam uwierzyć w to ile mamy stopni za oknem, jakie piękne słońce świeci, jak jest przyjemnie. 
Szkoda było zmarnować tak dobrą pogodę, a więc zaraz po śniadaniu wybraliśmy się do centrum załatwić kilka spraw, zaliczając przy tym lody, spacer i zdjęcia.
Już kiedyś publikowałam dla Was zdjęcia z naszego Parku Centralnego w Olsztynie. Wydaję mi się, że było to w lipcu, gdy pisałam urodzinowego posta. :) Jest tam naprawdę pięknie. Jest to nasza ''zielona wizytówka'' w samym centrum miasta. Piękne, podświetlane fontanny, dużo ławek, ścieżki rowerowe dla rowerzystów oraz kule imitujące planety układu słonecznego. 


Ja już praktycznie mam weekend. Jutro czekają mnie tylko jedne zajęcia, a przy tym prezentacja. Odliczam dni do soboty, kiedy będziemy mogli wyruszyć na Mazury! Nie mogę się doczekać. Stęskniłam się za rodziną baaardzo. I tak jak wspominałam Wam na Snapie (@magdanlena - ZAPRASZAM!) na 2 tygodnie zabieramy ze sobą do naszego mieszkania mojego psiaka. Ostatni post z Roksi przypadł Wam do gustu, więc na pewno pojawi się ona jeszcze na zdjęciach. :)



W dzisiejszym stroju króluje moja tunika ze sklepu Feeria Shop w stylu BOHO. Uwielbiam takie bluzki, sukienki. W ogóle bardzo lubię luźne i przewiewne rzeczy. Bardzo rzadko ( w sumie to chyba nigdy..? ) noszę obcisłe sukienki, topy czy tuniki. 
Torebkę znajdziecie na stronie SELFIE ROOM, a przepiękne szpilki na Pantofelek 24.



Okulary - PaczePacze
Zegarek - Daniel Wellington
Łańcuszek - Losange

Na hasło ''x_madeleine'' dostaniecie 15% zniżki. Promocja trwa do 15 maja! Wiem, że ostatnio sporo z Was skorzystało z kodu, a więc proszę! Zerknijcie, tym bardziej, że teraz DW wypuścił nową, wiosenną kolekcję. Z mniejszymi tarczami i z nowymi
paskami. :)






Mam nadzieję, że post Wam się spodoba!
Jeśli macie jakieś propozycję na kolejny to śmiało piszcie.
Życzę Wam udanego weekendu. :)
Ściskam!







13 komentarzy:

  1. Ja natomiast lubię obcisłe topy itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się ubierasz :) Mam pytanie, ile ważysz? Wyglądasz idealnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaki masz wzrost?😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku mam o 1 cm więcej wzrostu i ważę 49 kg ... Kombinuję jak przytyć (co wcale nie jest proste jak wszyscy myślą) Wyglądasz świetnie! Juz chyba wiem, jaka waga mnie uszczęśliwi <3 Swietny blog, który odkryłam dzięki instagramowi :) Pozdrawiam serdecznie, Edzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty chyba ciut za duże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W za dużych butach chyba nie wyszłabym na spacer, miasto.. :) jak myślisz, wygodnie by było? :) Ehhhh.. ludzie, ludzie :D

      Usuń
  7. jak poznałaś swojego chłopaka, w jakich okolicznościach? i ile czasu juz jesteście razem? duzo miłości życzę i pozdrawiam, fajna z Was para ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na studiach. :) Prawie 4 lata. Dziękujemy. :)

      Usuń
  8. Bardzo Ci pasuje biały kolor. :)

    https://ameliarejmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń