Kocham MAJ! Plaża miejska!

20:54 Unknown 31 Comments

Jestem, w końcu jestem!

Witam się z Wami po małej przerwie. W sumie sporej przerwie. Pisałyście ostatnio, że bardzo mało mnie na snapie, na blogu.. Faktycznie, ostatnio miałam mało czasu. Na bloga nie logowałam się od ostatniego wpisu! Zaczyna się wariactwo na studiach, do tego praca i inne obowiązki. No i niestety, troszkę Was zaniedbałam. Ale pamiętajcie - na Insta jestem na bieżąco!



Dziś w końcu znaleźliśmy trochę czasu dla siebie. Mogliśmy odetchnąć, odpocząć i wybrać się na plażę miejską, którą UWIELBIAMY. Jest to najlepsze miejsce w Olsztynie, kocham tam spacerować, wygrzewać się na słońcu. W dodatku to już ostatni dzień Roksi w Olsztynie, dzisiaj zabierają ją już rodzice. Przyznam, że pusto będzie w naszym mieszkaniu bez tego małego okruszka. Kto kocha psy tak jak ja, ten wie, ile szczęścia i radości może dać taka mała istotka. :)




Wspominałam Wam ostatnio, że w Olsztynie jest już baaaardzo, naprawdę bardzo dużo turystów. Dzisiaj przeczytałam, że Polska jest w 3 najbezpieczniejszych miejsc na świecie i w tym sezonie będzie naprawdę bardzo tłoczno. Nie chcę nawet myśleć co będzie działo się nad morzem, w górach.



Dostałam sporo pytań odnośnie bluzki, którą miałam dziś na sobie - HISZPANKA. Hit nadchodzącego lata. Ja pokochałam tego typu bluzki i to bardzo! Lubię mieć odkryte ramiona i bardzo często spuszczam na bok zwykłe bluzki, a więc taka hiszpanka to dla mnie naprawdę ideał. Bluzkę, którą mam na sobie znajdziecie u @monikmaamai na Instagramie. :)



spodenki - pull&bear
torebka - signific.pl
buty - converse
bransoletki - INDIGO-NAILS


Bez mrożonej kawy się nie obyło, rzecz jasna! Pierwszy raz piliśmy taką kawkę - w postaci smoothie. Bardzo gęsta i baaaardzo zimna. Wydaję mi się, że była wymieszana ze śmietankowymi lodami, ale mogę się mylić. Ja niestety (tak jak mówiłam na snapie) dostałam wersję ''zepsutą'' i tak gęstą, że nie dało się tego ani wylać ani wciągnąć przez słomkę. Ale nie ma co marudzić, bo obsługa od razu wymieniła ją na nową. :)

Życzę Wam udanego długiego weekendu!
Pewnie macie jakieś plany - oby pogoda dopisała! My chcemy wybrać się jutro do Mikołajek, na małego tripa, ale trochę przeraża nas ilość turystów na mieście i w restauracjach.
Jeśli plany nam nie wyjdą to na pewno nacieszymy się naszą olsztyńską starówką. :)

Do usłyszenia!

31 komentarzy:

  1. wygladasz pieknie! do twarzy ci w niebieskim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, polubiłam ten kolor bluzki, chociaż na początku nie byłam do niej przekonana. :)

      Usuń
  2. Piękna <3
    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów- bo wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.... ale liczy się to, że wróciłaś z nową siłą i motywacją, najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało ci radośc i przyjemność, a i czytelnicy to wyczują i sami zaczną się pojawiać :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    też muszę sobie sprawić taką boską kiszpankę <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. :) Blog sprawia mi ogromną frajdę, tylko z czasem bywa różnie!

      Buziaki :)

      Usuń
  4. pięknie wyglądasz:) mogę o coś spytać? planuję w przyszłym roku składać papiery na dziennikarstwo i komunikację społeczną do Olsztyna. z rozszerzeń planuję zdawać geografię i polski, myślisz że się dostanę czy jest masa chętnych zawsze? ze strony uwm wiem że trzeba wybrać 3 przedmioty z 6, z listy. jest szansa że się nie dostanę? +żałujesz, że na to poszłaś czy polecasz? fajni profesorowie, ogólnie atmosfera i miejsce? bardzo proszę o odpowiedź, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. :) Dziękuję za komplement.
      Jeśli chodzi o DZiKS na UWM to naprawdę zastanów się 10 razy czy aby na pewno chcesz to studiować. Jeśli kręci Cię to w 100%, wiesz, że będziesz działać w mediach to możesz spróbować. Jest to niby nowy wydział, dość świeży kierunek, ale w dalszym ciągu bardzo słaby - moim zdaniem. 70% studentów nie jest zadowolonych z kierunku i ja raczej też należę do tego grona. Może w przyszłości będzie lepiej, bo otwierają różne nowe pracownie, sale radiowe, nagraniowe. Więc może coś ruszy. Na obecną chwilę żałuję, że wybrałam ten kierunek, jest bardzo dużo zbędnych przedmiotów, nuda.
      Jedynym plusem jest to, że studiując Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną nie jesteś totalnie skazana na czyste dziennikarstwo. Możesz działać w PR, w reklamie itp. Chociaż przedmiotów tego typu jest bardzo, bardzo mało.
      Ja zdawałam podstawowe przedmioty, a do tego biologię i chemię. I dostałam się na ten kierunek mimo, że miałam iść na coś zupełnie innego. Próg nie jest wysoki, przynajmniej nie był 4 lata temu, nie wiem jak jest teraz.
      Profesorowie w większości są naprawdę fajni, ale przedmioty - 90% porażka. Co do ludzi i atmosfery to nie będę się wypowiadać.. :)
      Więcej informacji znajdziesz w poście o studiach, pojawił się kiedyś na blogu.

      Mam nadzieję, że pomogłam. :)

      Usuń
  5. dziękuję że mi odpisałaś :) rzecz w tym, że we wrześniu muszę podać co zdawać na maturze, a nie mam zielonego pojęcia na jakie studia mogłabym pójść. myślę o olsztynie, bo mam najbliżej - 130km. jednak z przedmiotów ścisłych jestem noga, więc myślę o jakimś kierunku bez matematyki, chemii czy biologii. ehh, ciężkie wybory :/ nie wiem co chcę robić w życiu, dziennikarstwo wydaje się być ciekawe dlatego zwróciło moją uwagę, ale jednak muszę się poważnie zastanowić. co do ludzi i atmosfery nie warto się wypowiadać? :p właśnie słyszałam że ludzie są okropni, w ogóle nie pomocni i porażka.. gdybyś mogła cofnąć się wstecz, to co byś wybrała? inny kierunek i nie w Olsztynie? a post o studiach przewałkowałam już kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze słyszałaś. :) Ale oczywiście nie mówię o wszystkich, bo znajdzie się garstka dobrych istot, które zawsze służą pomocą i dobrym słowem. :)

      Wybrałabym dietetykę, na którą dostałam się od razu i o której marzyłam przez całe liceum. Składałam też na turystykę, bo chciałam połączyć kierunek z kursem stewardessy. W ostatniej chwili coś mi strzeliło do głowy i wybrałam najgorsze.. ŻAŁUJĘ BARDZO.

      Usuń
  6. zrobiłabyś film na yt o swoich ubraniach, butach i kosmetykach? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U look great!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki masz rozmiar buta? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to miejsce jest piękne. Cieszę się, że z powrotem dodajesz posty. :)

    https://ameliarejmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to miejsce jest piękne. Cieszę się, że z powrotem dodajesz posty. :)

    https://ameliarejmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. :) Jutro, może pojutrze uda się wrzucić coś nowego. :)

      Usuń
  11. Hej. Myślę nad przeprowadzką do Olsztyna na stałe. Bywam tam co jakiś czas ale to głównie starówka czy plaża miejska. Czy mogłabyś powiedzieć coś na temat osiedli na których mieszkałaś bądź tam gdzie obecnie mieszkasz? Czy jest spokojnie ? Bardzo mi na tym zależy.
    Buzka - cudo! Przpięknie w niej wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, cześć. :)
      Powiedzieć coś na temat osiedli.. Na pewno nie Zatorze. Dużo złego słyszy się na temat tego osiedla i w ogóle brzydko tam jest, bardzo stare budynki.
      Najczęściej wybierane osiedla i najbardziej lubiane to z pewnością Mleczne, Podgrodzie i Jaroty. Tam gdzie ja mieszkałam było spokojnie, bo wybieraliśmy osiedla strzeżone i do tego nowe budynki, więc studentów jako sąsiadów nie mieliśmy. :) Tak jest też tym razem.

      Usuń
    2. Hmmm odnośnie Zatorza to nie do końca się zgadzam, mieszkałam tam rok i mogę powiedzieć, że mieszkało mi się tam najlepiej z 3 lokalizacji w Olsztynie. Ja akurat mieszkałam na samym początku zatorza i tam było spokojnie, w odnowionym wieżowcu, ale fakt im dalej w zatorze tym starsze budynki i niezbyt to wyglądało. Ale nie szufladkujmy całego Zatorza :) mieszkałam też na osiedlu generałów, bardzo spokojne nowe osiedle, większość bloków ogrodzona i monitorowana, takie typowe osiedle dla młodych rodziców z dziećmi. Mieszkałam również blisko starówki, no i tam nie trochę niebezpiecznie bywało, ale za to blisko na starówkę i do aury :) Dużo moich znajomych chwali Podgrodzie
      https://aladejewska.blogspot.com/

      Usuń
  12. masz piękną figurę, ćwiczysz coś? :) ile ważysz, jeśli to pytanie było to przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nie ćwiczę, z lenistwa i braku czasu. :)
      52/53 kg.

      Usuń
  13. piękna opalenizna, kiedy masz czas się opalać, słońce szybko Cię łapie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz prawko? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) chciałabym się dowiedzieć jak poznałaś Jaro? Oczywiście jesli to jest dla Ciebie osobiste pytanie i nie chcesz odpowiadać to zrozumiem. Bo widzę, że jestem w niektórych aspektach podobna do Ciebie: nieśmiała, interesuje się modą i też w lo zwracam dużą wagę na naukę, ale czuję, że na studiach też się rozleniwię ;) a zadałam to pytanie, bo boję się wlaśnie, że przez to, że jestem wstydliwa nie poznam mojej drugiej połówki :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na studiach. :)
      Jeszcze poznasz, nie martw się. Na wszystko przyjdzie pora!

      Usuń
  16. ile masz wzrostu? pozdrawiam jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń