Co dostałam na Święta 2015? :) + mały mix sylwestrowy!

19:15 Unknown 14 Comments

Cześć, witam się z Wami w Nowym Roku!

Prawie dwa tygodnie spędziliśmy w świątecznych ''rozjazdach'' przejeżdżając setki kilometrów z Mazur na Pomorze i odwrotnie. Dopiero dziś jesteśmy u siebie, a więc na spokojnie przychodzę do Was z nowym postem. 
Przecudowny okres świąteczny minął błyskawicznie, zabawa Sylwestrowa również. Jak dla mnie Święta mogłyby jeszcze trwać i trwać..  Niestety, już w poniedziałek powrót na uczelnie, a jak wiadomo styczeń i luty to dwa najgorsze miesiące dla studentów.

Ale wracając do tematu! Pokażę Wam moje tegoroczne prezenty. Może zainspirujecie się czymś dla siebie, jako prezent PO świąteczny. :)
W tym roku było naprawdę ''bogato'' pod choinką, a zdawałoby się, że doszła tylko i aż jedna osoba. To była pierwsza Wigilia od 3 lat, którą mogliśmy spędzić razem z Ukochanym. Najpiękniejsze Święta i życzenia jakie mogłam sobie wymarzyć. :)

Pierwsze drobiazgi :
zapachowe, cuuudowne świeczki - jestem maniaczką!
odżywka do włosów blond - pytałam Was ostatnio na IG, którą polecacie, aby utrzymać piękny kolor i wybrałam właśnie tą;
tabletki HAIRVITY (dostępne tutaj) - dorzucam jako ''prezent'' świąteczny, ponieważ równo od Świąt zaczęłam je przyjmować, zobaczymy jakie będą efekty!


Zegarek Paul Hewitt (tutaj) - to cudeńko czekało na mnie kilka dni u kuriera zanim mogłam je odebrać. Przyszło pięknie zapakowane! Zegarek jest dokładnie taki jaki sobie zaprojektowałam.
Jeśli podoba Wam się, to na stronie PH możecie samodzielnie projektować zegarki od A do Z. Bransoletkę, pasek, tarczę - wszystko! Ja wybrałam różowe złoto, resztę dobierałam pod kolor. Jest cudny. :)


Ojjj tak - torba słodyczy! Dobrze, że mój chłopak jest łasuchem, będzie komu zajadać.. :)


I w końcu dłuuugo oczekiwany zestaw do hybryd. Lampa, cleaner, aceton, pilniczki, patyczki, lakiery i cała potrzebna reszta. Bardzo się z tego prezentu cieszę, bo hybrydy robię od kilku lat.
Na IG pokazałam Wam moją pierwszą ''pracę''. Nie wyszło najgorzej jak na pierwszy raz, miałam ogromną frajdę. :)


A tutaj wymarzone perfumy Versace, Moschino - znacie? Zapachy są piękne.
Po lewej dwie gąbeczki RT, jedną oddałam siostrze.


Książki na dłuugie podróże i długie, zimne wieczory! 
Dwie pozycje POLECAM! Warto przeczytać. A ta druga to nawet lektura obowiązkowa.


Puszka? Skarbonka? Zgadza się! Pomysł ''zgapiliśmy'' od mojej cioci i wujka, którzy od sierpnia wrzucają tylko 5zł. Zaraz po Świętach liczyliśmy zawartość i muszę przyznać, że udało im się zebrać naprawdę ładną sumkę. Jako, że my nie potrafimy oszczędzać to taka puszka jak najbardziej nam się przyda. Tylko trzeba być systematycznym.. :)


I na końcu prezent o którym trąbiłam od miesięcy. Ze starym blenderem musiałam się pożegnać, a jak fanka zup-kremów musiałam mieć nowy! Święty Mikołaj wysłuchał moich próśb i przyniósł mi małe cacko. Dziś pierwszy raz robiłam krem z pomidorów z serem pleśniowym i słonecznikiem - wyszedł pyszny!


A Wy co dostaliście na Święta? Mikołaj spełnił wszystkie marzenia?
Chwalcie się. :)

W Nowym Roku chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze, aby kolejny był jeszcze lepszy dla Was. Aby spełniły się wszystkie Wasze plany i postanowienia! 
Buziaki!


14 komentarzy:

  1. Macie wlasne mieszkanie w Olsztynie czu wynajmujecie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zegarek! Dziewczynę z pociągu czytałam ;). Uwielbiam hybrydy i ciągle dokupuję jakieś nowe kolorki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek jest piękny, to prawda. :) A co do hybryd to coś czuję, że zbankrutuję na lakierach. Teraz zamiast kwiatów będę prosić o małe semilaki, haha :D

      Usuń
  3. Ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek jest prześliczny <3 koniecznie daj znać jak zachowują się włosy po hairvity, słyszałam o nich wiele dobrego , buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuracja jest na 30 dni, więc dam znać po wszystkim :) jak na razie zauważyłam śmieszne ''baby hair'' czy czole, haha :) zapach tabletek totalnie mnie odrzuca, ale staram się..

      Usuń
  5. Zakochała się w tym zegarku :3
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty! :) Ja jestem z moich bardzo zadowolona. Najważniejsza jest suszarka Panasonic, bo już widzę, że włosy po jej użyciu są bardziej miękkie niż przy zwykłych suszarkach. Do tego dostałam ukochane perfumy Si i krwistoczerwoną szminę, album Helmuta Newtona i nowe jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej! zdradzisz jaki masz kolor lakieru na tym zdjęciu? https://www.instagram.com/p/_ENfiSjbr6/?taken-by=magdanlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, bo kosmetyczka robiła mi tamte paznokcie :)

      Usuń
  8. Dostałam piękny, klasyczny zegarek. Wybierała długo i padło na ten: http://www.zegarki-japonskie.pl/product-zul-36010-Citizen-FE1081-08E.html Czyż nie jest śliczny? Ludzie dziwią się, że noszę zegarek, ale nie lubię sprawdzać godziny w komórce...

    OdpowiedzUsuń