Kilka powodów, dla których lubię jesień..

20:31 Unknown 1 Comments


Dużo osób twierdzi, że jesień to najpiękniejsza pora roku. Zgodzicie się z tym? Jesień ma coś w sobie, bywa piękna to prawda, ale nie jest to z pewnością moja ulubiona pora roku. 
Jestem pewna, że Was też denerwuje to, że nie zdążycie wstać z łóżka a za oknem już robi się szaro i ciemno.. 
Jednak jest kilka powodów, dla których da się polubić jesień..
Jakie to powody?

1. Świece i woski zapachowe - czyli cudowne zapachy w całym mieszkaniu..
Uwielbiam, gdy robi się ciemno a w pokoju zapalam kilka świeczek lub kominek. Piękne kolory, klimat i zapachy.



2. Aromatyczne napoje - herbaty i nie tylko..
Oprócz ulubionej herbaty, czyli zwykłej czarnej (albo świetnej edycji ''christmas time'' z dodatkiem przypraw, dostępna w Lidlu) z goździkami, laską cynamonu, miodem i wkrojoną pomarańczą uwielbiam również grzany cydr na miodzie. Również z goździkami i odrobiną cynamonu z dodatkiem miodu. Wystarczy podgrzać cydr i dodać przyprawy. Obiecuję Wam - jest przepyszny! Nie wyszedł mi tak samo jak oryginał w jeden z ulubionych restauracji, ale również smakował.
Grzańca też lubię, nie ukrywam. :)

Widziałam również dużo zdjęć z gorącą czekoladą albo kawą z Marshmallow. Kiedyś piłam kakao z piankami, ale było dla mnie za bardzo słodkie. Jeśli ktoś lubi i ma bzika na punkcie ślicznych dodatków i kubków to koniecznie zajrzyjcie to TK MAXX. Można tam dostać takie cudeńka.



3. Wieczory, które spędzamy na granie w Scrabble - tylko nasza dwójka, zapalone świeczki, miska pistacji i gra. Idealnie.

4. Długie wylegiwanie się w łóżku bez żadnych wyrzutów sumienia - nie będę tłumaczyć, na pewno mnie rozumiecie.. :)

5. Wielkie szaliki, swetry i ciepłe buty - ojjj tak, kocham! Lubię opatulić się w duży, ciepły szalik, nałożyć wielki sweter.


A Wy za co lubicie jesień? 
Jesień da się lubić, aczkolwiek odliczam już do LATA, naprawdę..




1 komentarz:

  1. Blog całkiem ładny i przejrzysty. Rób dalej to co robisz, jestem za :)

    OdpowiedzUsuń