TROCHĘ różu nie zaszkodzi! Piękna hiszpanka i koturny!

20:42 Unknown 33 Comments

Cześć kochani!

Niedawno wspomniałam, że szykuję TROSZKĘ różowy post. Kilka lat temu - szczerze przyznam - nie przepadałam za różem. W mojej szafie nie było nic w odcieniu różu oprócz.... piżamy. Z wiekiem jednak zmienia nam się gust i jest to 100% prawda. Obecnie uwielbiam ten kolor, wszelkie odcienie, chociaż bardziej te ''spokojne'' niż szalone neony.

Zamawiając sukienkę, którą za chwilkę zobaczycie nie miałam wątpliwości, że musi być ONA różowa. Do pięknej, brązowej opalenizny wygląda bajecznie. Dobrałam do niej koturny, których nie nosiłam wieki. Moją przygodę z obcasami zaczęłam dość późno, wcześniej okazyjnie nosiłam właśnie koturny. Chociaż mój chłopak za nimi nie przepada (kochanie, przypomnij sobie Warszawę.. :)) to tym razem stwierdził, że te są całkiem OK. Mi również się podobają. Wykonane są z typowo ''meliskowego'' materiału. Miałam je na sobie około 2 godzin i naprawdę było mi wygodnie i czułam się komfortowo.



Bardzo rzadko chodzę w sukienkach, sama nie wiem dlaczego. Wygodniej wskoczyć mi w szorty i zwiewną bluzkę niż w sukienkę. CHOCIAŻ staram się to zmienić i zakładać częściej spódniczki i sukienki.
W niedzielę są moje urodziny i myślę, że na urodzinową kolację taka stylizacja zdałaby egzamin w 100%. :)




sukienka - mosquito
buty - papilion
torebka - tous
bransoletki - indigo
zegarek - paul hewitt


33 komentarze:

  1. Prześliczna jest ta sukieneczka! Prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta sukienka! :)

    http://izabellamag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing dress

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie :)
    zapraszam do obejrzenia cudownych rzeczy, przepięknych sukienek w moim przeglądzie :)
    https://monica280497.blogspot.com/2016/07/przeglad-sklepu-avocado.html
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy po zakończeniu studiów w Olsztynie dalej będziesz w nim mieszkać czy wracasz do rodzinnego miasta? a moze przeprowadzasz się do innego miasta?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańczowa torebka do różowej stylizacji... hahah wygralas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, znowu ty? <3 cudownie, dawno cię nie było.. :) moim zdaniem pasuje, a twoje naprawdę mało mnie obchodzi :D

      Usuń
  7. Wyglądasz perfekcyjnie jesteś tak zadbana przy tym piekna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka i buciki są śliczne :) Też uwielbiam pudrowy róż!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mogę o coś zapytać?:) wybieram się na dziks dokumentalistyka medialna bo podobno całkiem świeży "profil" i chciałam spytać czy Ty na studiach miałaś jakieś zajęcia na zaliczenie odnośnie wypowiadania się przed kamerą? :/ lub jakieś krępujące zajęcia typu emisje głosu lub innego pokroju, pewnie wiesz o co mi chodzi? ja mam bardzo dużą odrazę do kamer i aparatów, do tego jestem tak nieśmiała że ciężko mi zamówić pizzę, ale interesuje sie dziennikarstwem prasowym tzn pisanie całkiem spoko mi wychodzi, umiem robić ładne zdjęcia i chciałam iść na dziennikarstwo. mogłabyś odpowiedzieć coś, proszę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, miałam. ;) Chyba wcześniej możesz sprawdzić jakie będziesz miała przedmioty to się dowiesz czy czeka Cię wystąpienie przed kamerą. :D

      Usuń
    2. dałaś sobie radę bez problemu? bo gdzieś na blogu wyczytałam ze jesteś bardzo nieśmiała. nie jestem ładna i trochę się boje. zrezygnowałabyś na moim miejscu z dziksu jesli krępuje mnie mówienie do kamery?

      Usuń
    3. Tak, na Twoim miejscu bym zrezygnowała. Ja męczyłam się strasznie, gdy były takie wystąpienia czy zaliczenia. Chociaż z biegiem czasu przyzwyczaiłam się i myślę, że teraz nie miałabym problemu. Ale jak masz obawy to nie idź na ten kierunek, bo będziesz żałować. Wiem po sobie.. :)

      Usuń
    4. okej, dziękuję za odpowiedź :) a może powinnam zmienić specjalność z dokumentalistyki medialnej na nowe media, bo wg opisu na str dziks to "Absolwenci specjalności nowe media nabywają z kolei umiejętność pisania tekstów na potrzeby Internetu: redagowania treści w serwisach typu user generated content, opracowywania projektów internetowych, a także ich realizacji, organizowania kampanii promocyjnych o charakterze viralowym, prowadzenia profesjonalnego profilu instytucji publicznej w serwisie społecznościowym oraz blogu firmowego." i nic tam nie ma o warsztatach filmowych jak to jest na dokumentalistyce "we. Specjalność dokumentalistyka medialna skierowana jest do studentów, którzy zainteresowani są formami dokumentalnymi: źródłami pisanymi źródłami mówionymi, filmem dokumentalnym, reportażem oraz ich wykorzystaniem w mediach."? Ehh, sama nie wiem, pewnie wiesz co przeżywam idąc na studia i jaki mam mętlik w głowie. Wydawał mi się ten kierunek odpowiednim, ale że moja nieśmiałość i wieczne stresowanie się wszystkim to już sama nie wiem na co mam iść :( chaos, wielki chaos. Specjalnie uciekam zdala od ścisłych idąc w humanistyczne, bo na tamtych się nie znam a i tak mam kłody pod nogami... :( dzięki za odpowiedź.

      Usuń
    5. A może właśnie zrób na przekór i odważ się? :))) Może to Ci właśnie pomoże? Sama nie wiem.

      Co do ''nowe media'' wydaje mi się ciekawym kierunkiem, szkoda, że nie było tego wcześniej. A to licencjackie czy podyplomówka? Bo słyszałam, że to będzie specjalizacja zaoczna i podyplomówka, ale może coś się zmieniło? Daj znać. :)

      Usuń
  10. jakie polecasz nr lakierów hybrydowych semilac? ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biscuit, sleeping beauty, intense pink, frappe

      Usuń
  11. Sukienka świetna i miejscówka też :) ja również chętnie odwiedzam plażę miejską w naszym pięknym Olsztynie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć:) mam do Ciebie pytanie i pisze do Ciebie bo widać, że jesteś osobą pozytywną i ułożoną i chciałabym się Ciebie poradzić w pewnej kwestii. Zaczęłam pracę w Manufakturze Cukierków (jeśli nie wiesz co to to możesz sobie wygooglować :D) no i dopiero co się uczę wszystkiego, a zostałam rzucona na głęboką wodę od razu, wchodzę z doświadczonymi dziewczynami na produkcję Cukierków gdzie nie do końca wszystko ogarniam. One się na mnie wydzierają i odechciewa się tam pracować, a podjęłam tą pracę bo potrzebuje jakichkolwiek dochodów gdyż utrzymuje się sama. Z każdym dniem gdy spojrzę na grafik i widze że znów mam zmianę na produkcji krew mnie zalewa i przejmuje się od samego rana.. Co byś zrobiła w takiej sytuacji.. Szukała szybko innej pracy i zwolniła się stąd czy nie dałabyś satysfakcji dziewczynom, które Cię "poniżają", dałabyś sobą czas aby się nauczyć i chciała im pokazać, że się myliły co do Ciebie? W ogóle jak reagujesz na takie sytuacje w pracy? :)
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. :)

      Niestety - świeżaki mają zawsze przerąbane. Znam to doskonale. :) Na Twoim miejscu dałabym sobie czas, aby na spokojnie wszystkiego się nauczyć. Na pewno z czasem wszystko zacznie Ci wychodzić. Początki są trudne, nie poddawaj się od razu. Daj sobie trochę czasu, a jeśli cały czas będziesz się męczyła a wredoty ze zmiany nie dadzą Ci spokoju to w między czasie rozglądaj się za czymś nowym.

      Ja nie mam takich sytuacji i nie miałam, żeby ktoś się na mnie wydzierał albo był wredny. Trafiam na naprawdę fajnych ludzi. :)

      Głowa do góry. :)

      Usuń
  13. hej :) a ile miej więcej zarabiasz? pracuję jako kelnerka, i jest to marne wynagrodzenie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, takich pytań się nie zadaje. Ja DORABIAM sezonowo jako kelnerka, to nie jest mój zawód, ale na zarobki absolutnie nie narzekam. Nigdzie bym tyle nie zarobiła. ;)

      Usuń
  14. Cudownie! ♥ Pozdrawiamy www.papilion.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ile mpx ma Twój IPHONE z przodu? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Pozdrowienia z Albar :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz. I ładne tło na zdjęciach. ;)

    http://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś zjawiskowa:) ii nie ukrywam,że jesteś moją inspiracją,było by przemiło gdybym mogła mieć Cię w znajomych,chociaż na facebook'u niestety nie mam instagrama:/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja, faktycznie róż nie taki straszny jak się innym wydaje. Od jakiegoś czasu obserwuję Cię na Instagramie i twoje wszystkie stylizację przypadają mi do gustu. Sama eksperymentuje z modą, jest to moja pasja, którą chciałabym kiedyś rozwinąć.
    Zapraszam na mojego Instagrama https://www.instagram.com/agata_jakuszak/ oraz na stronę http://a-g-a-a-t-a.blogspot.de/.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz idealnie!! Plus super przełamałaś ten look pomarańczową torebeczką! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale wyglądasz, na prawdę oszałamiasz. Kompozycja świetna. Ja akurat kupuję sukienki w Yups i zdaje mi się że ostatnio ją widziałam, ale pewności niestety nie mam. Poszukam, pogrzebię, bo już myślę o sezonie wiosna/lato.

    Co myślisz, że będzie modne w tym sezonie, jeśli chodzi o sukienki?

    OdpowiedzUsuń