Paznokcie hybrydowe - moje doświadczenia

14:16 Unknown 6 Comments

Cześć!

O lakierach hybrydowych dowiedziałam się całkowicie przypadkiem. Będąc u kosmetyczki, zaproponowała mi ona bardziej trwały lakier, który miałby trzymać się 2 tygodnie. Dopiero później zaczęłam zapoznawać się o co chodzi z tą hybrydą?



Paznokcie hybrydowe robię już od ponad roku. A może nawet i dłużej? Całe życie miałam i mam długie paznokcie, czasami miały swoje gorsze dni a czasami lepsze. Lakier hybrydowy z pewnością ułatwił mi życie, ponieważ wcześniej malowałam paznokcie co 2 dni, co było naprawdę męczące. Zawsze jakieś odpryski, krzywo rozprowadzony lakier - nie miałam do tego cierpliwości, bo nawet najmniejsza drobnostka była dla mnie ogromny dyskomfortem.



Hybryda trzyma mi się znacznie dłużej niż 2 tygodnie, czasami wytrzymuję z nią nawet do miesiąca bez żadnych odprysków, aczkolwiek odrost wtedy już jest całkiem widoczny.

Pewnie zapytacie mnie, jak wyglądają moje paznokcie po takim katowaniu hybrydą? :)


Mają się całkiem dobrze. Zawsze miałam je silne i zdrowe - a to wszystko dzięki mamie, przekazała mi dobre geny co do włosów i paznokci. Dzięki żelowej konsystencji paznokcie są grubsze, a więc łatwiej jest je jeszcze bardziej hodować.
Podczas robienia hybrydy miałam tylko jedną przerwę - 2 miesiące, po czym znowu do niej wróciłam. Hybryda to naprawdę ogromne ułatwienie.


Ogromną zaletą jest to, że paznokcie są zawsze piękne, zadbane, lśniące. A jeśli chodzi o wady? Nie widzę żadnych oprócz ceny, chociaż ja akurat płacę mało, ale wiem, że ceny są różne od 30 do 80 zł.









A jakie są wasze doświadczenia z hybrydą?
Lubicie czy zdecydowanie wolicie tradycyjne lakiery?
Dajcie znać :)


6 komentarzy:

  1. Hybryda to idealne rozwiązanie.Ja od niedawna sama robię i jedynie mam problem ze zmywaniem ich ale warto się przemęczyć by później mieć spokój.Twoje są piękne. Mogę z ciekawości spytać ile płacisz za swoje cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdejmowanie jest najgorsze i najdłuższe, racja. :) Dzięki, a płacę w zależności u kogo robię i co robię. Od 30 do 50zł max.

      Usuń
  2. Jeżeli to jest twoja długość paznokci to zazdroszczę :). Moja przygoda z hybrydą wyglądała tak: Robię hybrydę od pół roku. Mi niestety nikt w genach nie przekazał długich paznokci, wręcz przeciwnie, cokolwiek robię zawsze się łamią i kruszą. Postanowiłam pewnego dnia poczytać o hybrydzie i ją wypróbować. Ja niestety muszę robić "hybrydę + przedłużanie" a to już jest koszt rzędu około 70zł (czasami więcej). Robienie takich paznokci co miesiąc lub nawet częściej- jest sporym kosztem :). Ale i tak staram się robić często i też nie wyobrażam sobie życia bez hybrydy! Kto jeszcze nie robił - polecam! Hybryda dłużej się trzyma na paznokciu niż zwykły lakier ponieważ jest dodatkowo utwardzana, paznokcie są błyszczące, lakier nie odpryskuje. U mnie jedynym minusem jest to, że paznokcie za szybko rosną a co za tym idzie - koszmarne odrosty !

    OdpowiedzUsuń
  3. jak widzę dziewczyny z hybrydami to zawsze zastanawiam się dlaczego paznokcie są wtedy takie grube i wyglądają jakby miły nierówna płytkę (jak po kilku grubych warstwach lakieru). Czy hybrydy zawsze dają taki efekt? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest jasny lakier to trzeba niestety duuużo warstw położyć. :( Nie zawsze to wygląda źle, nie wiem od czego to zależy. A jeśli chodzi o nierówną płytkę - to kosmetyczka powiedziała mi ostatnio, że warto najpierw położyć cieniutką warstwę żelu, wtedy się wyrówna wszystko. :)

      Usuń
  4. bardzo praktyczne i piękne :) nie dziwię się, że je nosisz

    OdpowiedzUsuń