Wielka paczka od BELL. Matowe pomadki!

13:52 Unknown 15 Comments


Cześć!

Zgodnie z obietnicą w dzisiejszym poście pokażę Wam swatche wszystkich pomadek Bell, jakie posiadam. :)

Jak wiecie z mojego IG, dostałam ogromną paczkę od firmy Bell. Cieszę się, że mogę wypróbować ich kosmetyki.
Do tej pory używałam tylko pomadek matowych, które przyznam szczerze - kupiłam przez przypadek. Ale to długa historia. Wiem, że matowy odcień 01 przypadł Wam do gustu, bo dostałam mnóstwo pytań odnośnie firmy i koloru. Naprawdę polecam. :)
Szafy z kosmetykami znajdują się w Rossmanie i w niektórych Biedronkach.




Pierwsza porcja matowych skarbów! Seria Hypoallergenic.
W sklepie Bell płaciłam około 13-16 zł.

Zaczynając od góry :

1. Bell 01 - to właśnie mój ulubieniec;
2. Bell 05
3. Bell 02
4. Bell 06
5. Bell 03
6. Bell 04
7. ostatnim kolorem jest błyszczyk - Shiny Lips Red Orange.

I powiem Wam, że trochę trzeba się nachodzić za tymi pomadkami. Ja obeszłam kilka sklepów, póki znalazłam wymarzony odcień. Panie ze sklepów mówiły, że kolory szybko znikają z półek, szczególnie 01 było ciężko dostać.




Kolejna porcja, tym razem z serii - Mat Liquid Lips. Po otwarciu pierwszej pomadki totalnie urzekł mnie zapach. Uwielbiam, gdy kosmetyki pachną! Zapach jest bardzo słodki, kojarzy mi się z dzieciństwem. Cena pomadki to 8,99 zł. Ekstra, prawda?
I bez obaw - nie podkreśla skórek, poprzez zawartość wosku pszczelego, który dodatkowo nawilża nasze usta. :)

Kolory od góry :

1. Bell 01 DREAM
2. Bell 03 LOVE STORY
3. Bell 04 ROMANCE
4. Bell 05 LOVE
5. Bell 02 FIRST DATE



Miało być o pomadkach, ale muszę wspomnieć o tym kosmetyku!
Podkład, który bardzo mnie zaciekawił. Widziałam w drogeriach, że różne marki wypuszczają tego typu podkłady w sztyfcie, ale jakoś nie mogłam się przekonać.
Jest to hypoalergiczny, intensywnie kryjący podkład w sztyfcie - i tutaj zgadzam się z producentem, bo krycie jest naprawdę MOCNE. Zrobiłam już pierwsze podejście, nałożyłam produkt na twarz i rozprowadziłam go pędzlem. Nie dokładałam nawet pudru. :)
Zobaczymy jak z trwałością, ale myślę, że warto go spróbować.


No i na koniec lakiery, piękne lakiery! Od kilku lat jestem wierna lakierom hybrydowym, ale gdy robię przerwę i chcę, aby paznokcie odpoczęły, to sięgam po odżywkę + klasyczne lakiery. Pozbyłam się wszystkich - zostawiłam tylko jeden, różowy, na czarną godzinę. Teraz będę mogła wypróbować również te z Bell. Bardzo podobają mi się nudziaki i złoty brokat.

Testowanie uważam za otwarte! Na bieżąco będę Was informować. Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało.
Czekam na informacje od Was! Czy znacie markę Bell, czy lubicie? Podzielcie się koniecznie!





15 komentarzy:

  1. myślałam że bell to taka słaba marka, dodana w biedronkach :D a tu proszę bardzo miłe zaskoczenie. Też uwielbiam matowe pomadki więc napewno bedę próbować :))) dzięki za zdjęcis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś myślałam i nigdy nie miałam nic z tej firmy. A tu proszę, za niską cenę mamy naprawdę dobre produkty. Spróbuj, pomadki są ekstra. :)

      Usuń
  2. Wow, świetna paczka :) Ja od bardzo dawna nie używałam nic z Bell :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu kazdemu kto spyta o dziennikarstwo na uwm to obrzydzasz od razu? :D przeczytałam w poprzednim poście jak jakaś dziewczyna pisze że nie wie co dalej robić chciała na dziks ale nie wie czy to ma sens, a Ty od razu nie idź!! :P serio tak źle na tym dziksie? żałujesz? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiem jak jest.. ? :) Studiuję tam 5 rok, więc mam co powiedzieć. :)

      Usuń
  4. Ale ekstra! Koniecznie musze kupić ;) zazdroszczę współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz coś więcej o dziennikarstwie :) Bardzo długo myślałam nad tym kierunkiem, w końcu wybrałam jednak psychologię, ale do dziś za mną chodzi, żeby może jeszcze iść na 2gi kierunek. Dlaczego odradzasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to wszystko zależy na jakiej uczelni studiujesz, jakie masz przedmioty i rozkład studiów. Jeśli Cię to interesuje, będziesz się spełniać w tym i chcesz wiązać przyszłość z dziennikarstwem (PR, reklamą itp.) to wybierz ten kierunek.
      Nie chodzi o to, że ja nie jestem zadowolona w 100%. Po części jestem, ale sporo bym zmieniła. Np. powtarzające się przedmioty, dodałabym więcej praktyki podczas ćwiczeń czy wykładów, chciałabym więcej typowo dziennikarsko-marketingowo-PR zajęć.

      Usuń
  6. czy gdybyś teraz była w takim momencie, że musisz wybrać sobie dalszą edukację, to czy poszłabyś po technikum np do policealnej? myślę nad BIO COSMETIC STUDIO w Olsztynie, fryzjerstwo. Myślę, że bym się w tym odnalazła. Ale po prostu chciałam poznać Twoją opinię, co o tym szczerze sądzisz :) A może wiesz cokolwiek o tej szkole? Nie jestem niestety z Olsztyna, wiem tylko że znajduje się 500m od dworca głównego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jeśli czujesz, że się w tym odnajdziesz to nawet się nie zastanawiaj. :)

      Usuń
  7. co sądzisz o matowych pomadkach z golden rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, ale używałam tylko matowych kredek. :)

      Usuń
  8. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tym podkładzie i jestem go naprawdę ciekawa!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę świetny, polecam. :) Róż w formie sztyftu też super.

      Usuń